Parfume under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.964 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Nille-pigen

Hej allesammen

man hører så meget om at der er en masse skønheds produkter, der kan være farlige for fosteret at benytte under en graviditet og så tænkte jeg på om man så også skal holde sig helt fra at bruge parfume?

Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

slettet_7530

Nille-pigen skriver:

Hej allesammen

man hører så meget om at der er en masse skønheds produkter, der kan være farlige for fosteret at benytte under en graviditet og så tænkte jeg på om man så også skal holde sig helt fra at bruge parfume?

Hvad mener I?

jeg bliver ekstremt dårlig af parfumelugt og det kom ret heldig i begyndelsen af min første graviditet  så jeg brugte det ikke fra der en sjælden gang komemr jeg på hvis jeg skal noget, men kort tid efter bliver jeg mindet om hvorfor jeg ikke bruger det mere, får simpelthen en knalderende hovedpine af det

Anmeld

26. januar 2011

Snefnug1984

Ifølge anbefalingerne JA

Anmeld

26. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg bruger parafume som jeg plejer

Anmeld

26. januar 2011

Dorthe1986

Nille-pigen skriver:

Hej allesammen

Hvad mener I?

Jeg har fået at vide at man skal mindske sit forbrug så meget som muligt, hvad angår parfume og parabener... Så jeg benyttede muligheden til at få smidt alt mit gamle make-up ud (det var virkelig tiltrængt) og købte så en en øjenskygge og en mascara fra nilens jord, der er uden de ting i. Jeg har også valgt at gå uden om parfume... Jeg bruger kun roll-on deo fra neutral. Jeg har dog to gange sprøjtet lidt parfume uden på tøjet...

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Bruger det med måde.... 

Anmeld

26. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg brugteikke parfume under mine graviditeter. Fik den ondeste kvalme og opkast af den mindste snert af parfume "duft"

Anmeld

26. januar 2011

Moar2011

Anjamichell skriver:

Jeg bruger parafume som jeg plejer

Anmeld

26. januar 2011

Nille-pigen

Albertesmor skriver:

jeg bliver ekstremt dårlig af parfumelugt og det kom ret heldig i begyndelsen af min første graviditet  så jeg brugte det ikke fra der en sjælden gang komemr jeg på hvis jeg skal noget, men kort tid efter bliver jeg mindet om hvorfor jeg ikke bruger det mere, får simpelthen en knalderende hovedpine af det

tak... 

jeg har egentlig ikke brugt ret meget parfume men parfume til kvinder giver mig ikke kvalme hvorimod alt form for mandeduft, barberskum og hårvoks som min mand bruger giver mig en ekstrem kvalme... 

Anmeld

26. januar 2011

Sophia'smor

Man må da gerne bruge make up ? ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.