Solarium..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Dorthe1986

Jeg tog meget sol, da jeg var teenager Det var et helvede for enten tog jeg ikke imod farven eller også tog jeg alt for meget imod, dvs. endte med at ligne en kogt hummer

Men jeg har ikke taget sol i rigtig mange år og kommer heller aldrig til at lægge mig ind i sådan et solarie igen. Jeg vil simpelthen ikke risikere mit helbred for at blive brun... og kan sagtens følge dig i at det er en smule egoistisk over for ens børn, jeg  ville også føle jeg havde svigtet hvis jeg havde gået i solarie og jeg få år efter blev kræftsyg... Netop fordi det var pga noget man selv valgte, at gøre, på trods af at man vidste det var farligt. Siger ikke at man er en dårlig mor overhovedet ikke, det er bare hvordan jeg ville have det med mig selv

Så nej du er slet ikke pylret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Guldet

Dorthe1986 skriver:

Jeg tog meget sol, da jeg var teenager Det var et helvede for enten tog jeg ikke imod farven eller også tog jeg alt for meget imod, dvs. endte med at ligne en kogt hummer

Men jeg har ikke taget sol i rigtig mange år og kommer heller aldrig til at lægge mig ind i sådan et solarie igen. Jeg vil simpelthen ikke risikere mit helbred for at blive brun... og kan sagtens følge dig i at det er en smule egoistisk over for ens børn, jeg  ville også føle jeg havde svigtet hvis jeg havde gået i solarie og jeg få år efter blev kræftsyg... Netop fordi det var pga noget man selv valgte, at gøre, på trods af at man vidste det var farligt. Siger ikke at man er en dårlig mor overhovedet ikke, det er bare hvordan jeg ville have det med mig selv

Så nej du er slet ikke pylret

Kan se jeg bliver omtalt i en anden tråd.. Men har aldrig sagt man bliver en dårlig mor, fordi man tager sol! Der er da mange ting der er egoistiske.. og en af de ting jeg holder mig fra er solaium.. alle har ret til at have deres meninger og holdninger..

Kender godt det med at man blev total stegt..hihi

Anmeld

26. januar 2011

betski

Kan se jeg bliver omtalt i en anden tråd.. Men har aldrig sagt man bliver en dårlig mor, fordi man tager sol! Der er da mange ting der er egoistiske.. og en af de ting jeg holder mig fra er solaium.. alle har ret til at have deres meninger og holdninger..

Tror ikke du skal tage den bemærkning personligt. Emnet har været oppe af vende mange gange før. Men uanset hvad andre mennekser synes er godt eller dårligt at gøre som mor eller "bare" som menneske, kan jeg ikke helt lade det påvirke mig mig. Så længe jeg er tro mod mig selv og kan se mig selv i øjnene med de ting jeg gør, så kan andre have deres meninger, men jeg ændre mig kun, hvis jeg selv synes det er nødvendigt

Anmeld

26. januar 2011

Dorthe1986

LAURAS MOR skriver:

Ja har også set det. Jeg tilføjede også det med at man ikke blev en dårlig mor, for at mit indlæg her ikke skulle misforstås

Men du har ret der er mange ting, der er egoistiske, ligeså vel som det er egoistisk at vælge at få børn til at starte med Men ja vi vælger jo allesammen noget forskelligt fra og til

Anmeld

26. januar 2011

Dorthe1986

duddi. skriver:

Tror ikke du skal tage den bemærkning personligt. Emnet har været oppe af vende mange gange før. Men uanset hvad andre mennekser synes er godt eller dårligt at gøre som mor eller "bare" som menneske, kan jeg ikke helt lade det påvirke mig mig. Så længe jeg er tro mod mig selv og kan se mig selv i øjnene med de ting jeg gør, så kan andre have deres meninger, men jeg ændre mig kun, hvis jeg selv synes det er nødvendigt

Helt enig

Fint brugernavn du har Det kalder min mor mig

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

duddi. skriver:

Tak.. blev sku bare lidt ked, af at man snikke snakker om en! Men Ja du har fuldstændig ret.. Man skal gøre hvad man bedst føler..

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Dorthe1986 skriver:

Helt enig

hihi har du en datter der hedder Laura?

Anmeld

26. januar 2011

betski

Dorthe1986 skriver:

Helt enig

pst... jeg hedder også Dorthe

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Dorthe1986 skriver:

Ja har også set det. Jeg tilføjede også det med at man ikke blev en dårlig mor, for at mit indlæg her ikke skulle misforstås

Men du har ret der er mange ting, der er egoistiske, ligeså vel som det er egoistisk at vælge at få børn til at starte med Men ja vi vælger jo allesammen noget forskelligt fra og til

Nemlig Ja

Anmeld

26. januar 2011

Banditten´s mor

Jeg har for år tilbage taget solarie, men gør det ikke mere. Jeg lever fint med min vinterbleghed

Solarie har resulteret i nogle knapt så skønne pigmentforandringer i mit ansigt. Dem slipper jeg nok ikke af med... Og så har jeg ikke noget behov for at hjælpe en evt. modermærkekræft på vej.

Desuden har jeg set hvad års brug af solarie kan gøre ved huden. Min mor har en veninde, der har taget solarie, i jeg ved ikke hvor mange år. Det og rygning (som heller ikke er godt for huden) har fået hende til at ligne en gammel lædersofa dvs. rynket, grå og tør. Så er man altså ikke lækker solbrun længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.