Solarium..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

betski

LAURAS MOR skriver:

Selvom man godt kunne bruge lidt kulør  her om vinteren..så holder jeg mig fra det.. skal ikke risikere noget..

Ville ønske jeg kunne skrive det sammen, men som man nok kan se, er det ikke helt tilfældet

Køb noget selvbruner i stedet, det er så meget sundere og har hørt man bare lige skal lære at smørre det på - hvilket jeg snart skal lære. Altså ikke lige i dag, men snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Guldet

milopilo skriver:

Nej slet ikke..

Tidligere da jeg arbejdede lige ved siden af et solarium tog jeg sol 3 gange OM UGEN!!!!

Kunne jeg aldrig drømme om nu!!! Har ikke taget sol i 3-4 år og vil heller ikke begynde igen.. Nogen gange bruger jeg selvbruner i hovedet så jeg ikke ser så bleg ud

Min onkel har hudkræft og fik det af sol.. har set hvad det har gjort og det er bestemt IKKE det værd!!!

åhh så kan jeg godt forstå du er helt stoppet.. For nogle år  siden opdagde jeg et modersmærke hvor der var en hvid ring omkring.. men heldigvis var der ingenting! hellere bleg her om vinteren end at lægge sig ind under de farlige stråler..

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Nalle skriver:

Har det nøjagtig på samme måde efter jeg er blevet mor, men kan stadig ikke helt lade være, men tager det slet ikke i samme grad som før

Jeg har det også sådan at det kunne være lækkert, at lige smutte under solariumet..men men tør bare ikke mere..

Anmeld

26. januar 2011

Den lykkelige

LAURAS MOR skriver:

åhh så kan jeg godt forstå du er helt stoppet.. For nogle år  siden opdagde jeg et modersmærke hvor der var en hvid ring omkring.. men heldigvis var der ingenting! hellere bleg her om vinteren end at lægge sig ind under de farlige stråler..

Ja lige præcis.. Selvom det er svært når man er vandt til at det lige kan pifte en op.. Men det er da vigtigere man er rask..

Min onkel har det i hovedet og har været under kniven MANGE gange.. men det popper op igen tit...

Anmeld

26. januar 2011

Nalle

LAURAS MOR skriver:

Jeg har det også sådan at det kunne være lækkert, at lige smutte under solariumet..men men tør bare ikke mere..

Der er efterhånden så meget i livet der er farligt, jeg har bare valgt at solaie vil jeg ikke undvære.

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

linselouise skriver:

nej slet ikke, når man tager i betragtning at man har større risiko for modermærkekræft når man har født.. Jeg er også helt holdt op med at tage sol, har ikke taget sol i 5 år, godt nok er jeg bleg om vinteren men hellere det end risiko for kræft!

Ja så hellere være bleg, end at risikere noget..og på en måde er det faktisk også lidt egoistisk over for barnet??

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Chewy skriver:

Nej, det synes jeg ikke. Jeg holder mig langt væk fra det - er ikke mor endnu, men blir det snart, og jeg vil fortsætte med ikke at tage solarium. Det er noget værre skidt for kroppen og man øger risikoen væsentligt ved at gøre det.

Så jeg synes dit valg er helt rigtigt

Godt at hører..jeg tager bare hellere ik nogen chancer mere

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

LIZO skriver:

jeg tar stadig sol. trods 2 børn.. jeg har ikke kun får ikke at ligne et lig, men fordi jeg har en del problemer med ryggen. og på den måde bliver jeg varmet igemmen.. og det hjælper mig.. tar ca hver 10 dag..

oki.. er der ikke andre måder at smertelindre ryggen på?

Anmeld

26. januar 2011

Nalle

Jeg vil s*u ikke blive kaldt en egoistisk mor fordi jeg tager sol engang imellem, så er dem der ryger og drikker åbenbart også egoistiske forældre! eh?

Anmeld

26. januar 2011

L.J.L

LAURAS MOR skriver:

Ja så hellere være bleg, end at risikere noget..og på en måde er det faktisk også lidt egoistisk over for barnet??

tja sådan kan man også vende den. Men der er jo så mange ting i livet som er farlige. Men jo hvis man sætter sit liv på spil for at se godt ud, så er det vel egentlig lidt egoistisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.