Solarium..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Guldet

Anneiris skriver:

Synes ikke du er pylret

Hvert menneske med hver sin holdning jo.
Jeg tager sol, og jeg elsker det!

så længe man har det godt med det! Men når jeg har de tanker så kan jeg ikke få mig selv til det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Guldet

Eva. skriver:

Sådan tror jeg mange har det..

Ja måske..har du det på samme måde?

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Nalle skriver:

Der er efterhånden så meget i livet der er farligt, jeg har bare valgt at solaie vil jeg ikke undvære.

Ja det er rigtigt..

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Nalle skriver:

Jeg vil s*u ikke blive kaldt en egoistisk mor fordi jeg tager sol engang imellem, så er dem der ryger og drikker åbenbart også egoistiske forældre! eh?

Nej nu skal du ikke tage det personligt.. det var  ikke for at støde nogen.. har nok formuleret mig forkert.. det jeg mener er at jeg synes jeg kan være egoistisk hvis jeg tog det valg.. tænker på hvis jeg for hudkræft og i værste fald, kunne dø--.. så synes jeg jeg ville lade mit barn i stikken.. Men det er jo bare sårn jeg føler.

Anmeld

26. januar 2011

Nalle

LAURAS MOR skriver:

Nej nu skal du ikke tage det personligt.. det var  ikke for at støde nogen.. har nok formuleret mig forkert.. det jeg mener er at jeg synes jeg kan være egoistisk hvis jeg tog det valg.. tænker på hvis jeg for hudkræft og i værste fald, kunne dø--.. så synes jeg jeg ville lade mit barn i stikken.. Men det er jo bare sårn jeg føler.

Hvad kan man ikke dø af?

Anmeld

26. januar 2011

MinNoah

Jeg tager heller ikke sol... (jo om sommeren udenfor ) Men om vinteren er jeg bleg.... Skal vi til en stor fest eller noget kan jeg da godt finde på at tage en omgang solarie - men er meget sjældent!

Solarium er en cancer-grill, uden tvivl! Men tilgengæld gir det en vigtig D-vitamin, som mange af os danskere jo mangler uden at vide det... Så 1-2 gange solarium årligt synes jeg er okay :-)

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Nalle skriver:

Hvad kan man ikke dø af?

Nej det ved jeg godt.. Men jeg tør bare ikke mere.. for nogle år siden fandt jeg et modersmærke der så underlig ud, havde en hvid cirkel rundt om. pyhh alle de frygtelige tanker jeg nået at få..men heldigvis var der ikke noget.. Men frygten sidder nok bare i mig..

Anmeld

26. januar 2011

Aves.

LAURAS MOR skriver:

Ja måske..har du det på samme måde?

Tja...tjo...næ....måske....nogle gange..

Anmeld

26. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg har det sådan at hellere bleg og ved godt helbred. Frem for solbrun, rynket og kræftsyg

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

Rikke&Liam skriver:

Jeg har det sådan at hellere bleg og ved godt helbred. Frem for solbrun, rynket og kræftsyg

Jep--..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.