Solarium..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
46 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Guldet

Før i tiden tog jeg altid solarium, et par gange før jeg feks. skulle til noget.. for at blive lidt lækkerbrun.. Dengang tænkte jeg ikke så meget på at det kan have en konsikvens.. Men efter jeg er blevet mor, har jeg ikke turdet at tage i solarium..

Min største skræk er at få modermærkekræft.. Den chance tør jeg bare ikke at tage mere..

Er det bare mig der er pylret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

betski

Nej du er slet ikke pyldret. Synes du lyder til at være ganske fornuftig

Anmeld

26. januar 2011

Den lykkelige

Nej slet ikke..

Tidligere da jeg arbejdede lige ved siden af et solarium tog jeg sol 3 gange OM UGEN!!!!

Kunne jeg aldrig drømme om nu!!! Har ikke taget sol i 3-4 år og vil heller ikke begynde igen.. Nogen gange bruger jeg selvbruner i hovedet så jeg ikke ser så bleg ud

Min onkel har hudkræft og fik det af sol.. har set hvad det har gjort og det er bestemt IKKE det værd!!!

Anmeld

26. januar 2011

Nalle

Har det nøjagtig på samme måde efter jeg er blevet mor, men kan stadig ikke helt lade være, men tager det slet ikke i samme grad som før

Anmeld

26. januar 2011

L.J.L

LAURAS MOR skriver:

Før i tiden tog jeg altid solarium, et par gange før jeg feks. skulle til noget.. for at blive lidt lækkerbrun.. Dengang tænkte jeg ikke så meget på at det kan have en konsikvens.. Men efter jeg er blevet mor, har jeg ikke turdet at tage i solarium..

Min største skræk er at få modermærkekræft.. Den chance tør jeg bare ikke at tage mere..

Er det bare mig der er pylret??

nej slet ikke, når man tager i betragtning at man har større risiko for modermærkekræft når man har født.. Jeg er også helt holdt op med at tage sol, har ikke taget sol i 5 år, godt nok er jeg bleg om vinteren men hellere det end risiko for kræft!

Anmeld

26. januar 2011

Chewy

Nej, det synes jeg ikke. Jeg holder mig langt væk fra det - er ikke mor endnu, men blir det snart, og jeg vil fortsætte med ikke at tage solarium. Det er noget værre skidt for kroppen og man øger risikoen væsentligt ved at gøre det.

Så jeg synes dit valg er helt rigtigt

Anmeld

26. januar 2011

LIZO

jeg tar stadig sol. trods 2 børn.. jeg har ikke kun får ikke at ligne et lig, men fordi jeg har en del problemer med ryggen. og på den måde bliver jeg varmet igemmen.. og det hjælper mig.. tar ca hver 10 dag..

Anmeld

26. januar 2011

Anneiris

Synes ikke du er pylret

Hvert menneske med hver sin holdning jo.
Jeg tager sol, og jeg elsker det!

Anmeld

26. januar 2011

Guldet

duddi. skriver:

Nej du er slet ikke pyldret. Synes du lyder til at være ganske fornuftig

Selvom man godt kunne bruge lidt kulør  her om vinteren..så holder jeg mig fra det.. skal ikke risikere noget..

Anmeld

26. januar 2011

Aves.

Sådan tror jeg mange har det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.