Kender du til MBT sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Mi

louieibsen skriver:

Hej  jeg har et par, og bruger dem kun til arbejde og til at gå ture, og jeg ELSKER dem, har aldrig lagt 1500 kr et bedre sted, jeg har aldrig undt i mine kære fusser 

Nu har jeg også købt et par, og håber at få lige så stor glæde af dem.

Tak for svar

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Bondepigen

MarianneSonne skriver:

Jeg overvejer at købe et par sandaler fra MBT for at forbedre min holdning og forhåbentlig ikke have så ondt i ryggen. Kender du skoene og kan du anbefale dem? De er jo rimelig dyre, så vil gerne lige have et par anbefalinger inden jeg bruger 1500kr på et par ikke så pæne sko

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg har både MBT sko og sandaler. Elsker dem, men vil lige oplyse om at de har fået nogen der skulle virke på samme måde i bilka til omk. 300 kr. De ligner meget dem jeg har, men er 1200 kr. billigere... Prøv nogle rigtige MBT sko i en butik hvor de sælger dem, og prøv derefter dem i bilka, hvis de føles ens... så ville jeg prøve bilkas først...

Anmeld

29. januar 2011

Bondepigen

bondepigen skriver:

Jeg har både MBT sko og sandaler. Elsker dem, men vil lige oplyse om at de har fået nogen der skulle virke på samme måde i bilka til omk. 300 kr. De ligner meget dem jeg har, men er 1200 kr. billigere... Prøv nogle rigtige MBT sko i en butik hvor de sælger dem, og prøv derefter dem i bilka, hvis de føles ens... så ville jeg prøve bilkas først...

Ups, så så man lige, at du havde købt..

Anmeld

29. januar 2011

Mi

bondepigen skriver:

Ups, så så man lige, at du havde købt..

Det kan jo godt være at jeg skal have et par mere på det tidpunkt

Tak for svar

Anmeld

29. januar 2011

Bondepigen

MarianneSonne skriver:

Det kan jo godt være at jeg skal have et par mere på det tidpunkt

Tak for svar

Ja, jeg vil i hvert fald have dem tjekket ud på et tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.