Kender du til MBT sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Mi

Maja84 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet, netop fodi de er så dyre, og er jo mange penge hvis man ikke kan holde dem ud. Min veninde har dog lige haft købt en billigere udgave i Lidl, så vil holde øje om de får dem igen. Hun har haft meget stor glæde af dem, og går ikke i andet

Ja, det er jo også en mulighed at starte med en billigere udgave. Tror i hvert fald jeg bliver nødt til at prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Ja, det er jo også en mulighed at starte med en billigere udgave. Tror i hvert fald jeg bliver nødt til at prøve

jeg ved desværre ikke hvor de billige udgaver ellers kan købes, men ved du det, må du gerne dele din viden. Håber skoene kan hjælpe dig

Anmeld

25. januar 2011

Mi

Maja84 skriver:

jeg ved desværre ikke hvor de billige udgaver ellers kan købes, men ved du det, må du gerne dele din viden. Håber skoene kan hjælpe dig

Nej jeg ved heller ikke hvor, men har hørt at der kan købes billigere udgaver. Men det link som en anden har lagt ind er også rigtig billig, men som en anden skrev, så kan man evt komme i klemme i tolden. Jeg har skrevet til dem and det.

Anmeld

25. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

MarianneSonne skriver:

Jeg overvejer at købe et par sandaler fra MBT for at forbedre min holdning og forhåbentlig ikke have så ondt i ryggen. Kender du skoene og kan du anbefale dem? De er jo rimelig dyre, så vil gerne lige have et par anbefalinger inden jeg bruger 1500kr på et par ikke så pæne sko

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg har kun mbt sko. både alm og sandaler.

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Mor til Frederic skriver:

Jeg har kun mbt sko. både alm og sandaler.

Ja, så må du jo være rimelig glade for dem  

Marianne

Anmeld

26. januar 2011

<3

Jeg bor lige ved siden af en MBT butik og nogen gange har de udsalg... Der kribler det i mig for at få købt nogen Der har jeg set dem til 800-1000kr. Og jeg har ikke engang ondt i ryggen - vil bare ikke have det

Anmeld

26. januar 2011

JonTri

Jeg eeeelsker mine MBT sandaler og bruger dem i mit arbejde som sygeplejerske.

Jeg ville ikke investere i et par billige, da det ikke bare er sko - det er jo sko der påvirker ens system. Jeg ville ofre pengene og fedte ind i en MBT butik eller som jeg, der købte i et fitnesscenter. Her er det spec udd mennesker der sælger dem og man skal lære at gå i den. Går man ikke korrekt i dem, kan de ødelægge mere end de gavner!

De er klart 1500 værd!

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Kirle skriver:

Jeg bor lige ved siden af en MBT butik og nogen gange har de udsalg... Der kribler det i mig for at få købt nogen Der har jeg set dem til 800-1000kr. Og jeg har ikke engang ondt i ryggen - vil bare ikke have det

De har dem vist i den lokale sportsbutik, så tror jeg lige at jeg vil prøve ned til dem og se om der er januarudsalg

Anmeld

26. januar 2011

Mi

rikkekrogh skriver:

Jeg eeeelsker mine MBT sandaler og bruger dem i mit arbejde som sygeplejerske.

Jeg ville ikke investere i et par billige, da det ikke bare er sko - det er jo sko der påvirker ens system. Jeg ville ofre pengene og fedte ind i en MBT butik eller som jeg, der købte i et fitnesscenter. Her er det spec udd mennesker der sælger dem og man skal lære at gå i den. Går man ikke korrekt i dem, kan de ødelægge mere end de gavner!

De er klart 1500 værd!

Nej, nogle gange hænger kvalitet og pris jo sammen. Egentlig køber jeg også gode og forholdsvis dyre sko normalt, men 1500kr for et par sandaler ligger alligevel et godt stykke over min normal  Omvendt koster det jo også at skulle til fys, og måske kan jeg undgå det med ordentlig fodtøj

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. januar 2011

piap

Elsker ogst mine MBT sko, bruger dem hver dag i mit job som tjener og jeg kan virkelig mærke forskel hvis jeg en dag ikke skulle ha fået dem på...                                                                             kan kun sige at jeg vil aldrig købe den billige udgave af dem så heller bruge lidt mere på et par ordentlig sko ved godt bde er lidt peberet i forhold til andre sko, men når man først har haft et par kan man ikke undvære dem igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.