Kender du til MBT sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.403 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Mi

Jeg overvejer at købe et par sandaler fra MBT for at forbedre min holdning og forhåbentlig ikke have så ondt i ryggen. Kender du skoene og kan du anbefale dem? De er jo rimelig dyre, så vil gerne lige have et par anbefalinger inden jeg bruger 1500kr på et par ikke så pæne sko

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Tdittmann

MarianneSonne skriver:

Jeg overvejer at købe et par sandaler fra MBT for at forbedre min holdning og forhåbentlig ikke have så ondt i ryggen. Kender du skoene og kan du anbefale dem? De er jo rimelig dyre, så vil gerne lige have et par anbefalinger inden jeg bruger 1500kr på et par ikke så pæne sko

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg har et par sko er rigtig rigtig glade for dem de hjælper mig når jeg har ondt i ryggen.

dog vil jeg sige at man skal vænne sig til at gå i dem, i starten blev jeg nærmest svimmel af at gå i dem. Men efter lidt tid kan ikke huske om det var 14 dage eller en uge så gik det bedre.

De er kanon gode at gå i og man retter sig naturligt op når man går i dem.

til MTB sko/sandaler

Hilsen Tanja som også er på udkig efter nogle sandaler str. 37

Anmeld

25. januar 2011

Tdittmann

faldt lige over dette link hvor de sælger MBT sko og sandaler til fornuftige priser

http://www.udsalgdanmark.com/mbt-kvinder-sandaler-beige-udsalg_7106.html

Anmeld

25. januar 2011

Mi

Tdittmann skriver:

Jeg har et par sko er rigtig rigtig glade for dem de hjælper mig når jeg har ondt i ryggen.

dog vil jeg sige at man skal vænne sig til at gå i dem, i starten blev jeg nærmest svimmel af at gå i dem. Men efter lidt tid kan ikke huske om det var 14 dage eller en uge så gik det bedre.

De er kanon gode at gå i og man retter sig naturligt op når man går i dem.

til MTB sko/sandaler

Hilsen Tanja som også er på udkig efter nogle sandaler str. 37

Så tror jeg også at de kan hjælpe mig. Det er jo ikke mange penge, hvis man får mindre ondt i ryggen

Anmeld

25. januar 2011

Mi

Tdittmann skriver:

faldt lige over dette link hvor de sælger MBT sko og sandaler til fornuftige priser

http://www.udsalgdanmark.com/mbt-kvinder-sandaler-beige-udsalg_7106.html

Tusinde tak. Det var jo vildt billigt

Anmeld

25. januar 2011

Tdittmann

MarianneSonne skriver:

Så tror jeg også at de kan hjælpe mig. Det er jo ikke mange penge, hvis man får mindre ondt i ryggen

jeg har stor gavn af dem hvis jeg i en periode står meget op og skal gå rundt.

Glæder mig til at prøve dem af i min første praktik som pædagog

Anmeld

25. januar 2011

Mi

Tdittmann skriver:

jeg har stor gavn af dem hvis jeg i en periode står meget op og skal gå rundt.

Glæder mig til at prøve dem af i min første praktik som pædagog

Jeg har haft en par supergode eccosandaler som jeg købte da jeg skulle i min 2.lønnede praktik som pædagog og har haft dem siden og brugt dem hver dag på arbejde, altså 7 år. Det er uundværligt med ordentlige sko, når man skal gå og stå så meget hver dag

Anmeld

25. januar 2011

Tdittmann

hvis du bestiller på hjemmesiden  http://www.udsalgdanmark.com/mbt-kvinder-sandaler-beige-udsalg_7106.html

skal du være opmærksom på at forsendelsen er MEGET dyr og jeg kender ikke firmaet.

Og eventuelt undersøge hvor skoene sendes fra for hvis det er 3.land (udenfor EU) kan du risikere hvis de bliver taget i tolden at skulle betale told for skoene også er besparelsen jo tabt!

Anmeld

25. januar 2011

Mi

Tdittmann skriver:

hvis du bestiller på hjemmesiden  http://www.udsalgdanmark.com/mbt-kvinder-sandaler-beige-udsalg_7106.html

skal du være opmærksom på at forsendelsen er MEGET dyr og jeg kender ikke firmaet.

Og eventuelt undersøge hvor skoene sendes fra for hvis det er 3.land (udenfor EU) kan du risikere hvis de bliver taget i tolden at skulle betale told for skoene også er besparelsen jo tabt!

Hold da op. Du siger noget. Det er da lige værd at tage med i betragtningen. Jeg kunne ikke finde ud af på siden, hvad portoen kostede

Anmeld

25. januar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg har ikke selv prøvet, netop fodi de er så dyre, og er jo mange penge hvis man ikke kan holde dem ud. Min veninde har dog lige haft købt en billigere udgave i Lidl, så vil holde øje om de får dem igen. Hun har haft meget stor glæde af dem, og går ikke i andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.