Kender du til MBT sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

JonTri

MarianneSonne skriver:

Nej, nogle gange hænger kvalitet og pris jo sammen. Egentlig køber jeg også gode og forholdsvis dyre sko normalt, men 1500kr for et par sandaler ligger alligevel et godt stykke over min normal  Omvendt koster det jo også at skulle til fys, og måske kan jeg undgå det med ordentlig fodtøj

Marianne

www.stjerneleg.dk

He he ja de er dyre, men du har dælme også sko MEGET længe. Måske kan du nå at købe på udsalg - det bedste råd må i hvert fald være, at du skal lære at gå i dem via en fagmand... det er virkeligt vigtigt, så man ikke smadrer knæ og får ømme hofter (mon ikke der skal meget til???) og så anbefales de ikke til folk med kredsløbsproblemer, mener jeg. Såe... det er ikke bare en sko, det er en lille træningsmaskine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Snefnug1984

Jeg har 4 par MBT.. sandaler, 2 par lukkede sko og et par der kan bruges til nederdel og jeg er RIGTIG glad for dem Ja de er dyre, men de er alle pengene værd, især til folk med skavanker i ryg, knæ og fødder Jeg vil dog ikke anbefale de billige udgaver, da selve rullesålen er noget bras og meget tungere end MBT og de kan ikke betale sig i længden. Men det er jo smag og behag. De nye modeller i MBT er faktisk meget "pæne" i forhold til de første modeller de lavede

Anmeld

26. januar 2011

Mi

rikkekrogh skriver:

He he ja de er dyre, men du har dælme også sko MEGET længe. Måske kan du nå at købe på udsalg - det bedste råd må i hvert fald være, at du skal lære at gå i dem via en fagmand... det er virkeligt vigtigt, så man ikke smadrer knæ og får ømme hofter (mon ikke der skal meget til???) og så anbefales de ikke til folk med kredsløbsproblemer, mener jeg. Såe... det er ikke bare en sko, det er en lille træningsmaskine

Så kan jeg træne mens jeg går rundt herhjemme

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Snefnug26 skriver:

Jeg har 4 par MBT.. sandaler, 2 par lukkede sko og et par der kan bruges til nederdel og jeg er RIGTIG glad for dem Ja de er dyre, men de er alle pengene værd, især til folk med skavanker i ryg, knæ og fødder Jeg vil dog ikke anbefale de billige udgaver, da selve rullesålen er noget bras og meget tungere end MBT og de kan ikke betale sig i længden. Men det er jo smag og behag. De nye modeller i MBT er faktisk meget "pæne" i forhold til de første modeller de lavede

Ja, jeg kiggede lige lidt på nettet og kan godt se at der også er pænere sandaler imellem. Jeg må helt sikkert ned og prøve et par i morgen

Anmeld

28. januar 2011

MilleX

Jeg kan på det kraftigste advare mod MBT hjemmesider. Min mor begik en klasse-brøler og bestilte MBT på nettet - og fik et par sko, som er den rene kopi-vare, og via hjemmesiden kan du ikke finde kontakt-oplysninger etc. så det er umuligt at komme i kontakt med firmaet. (tjek altid om der er kontaktnavn, tlf. ell. lign når du handler på nettet)

Jeg hjalp min mor en del med sagen, og vi fandt ud af via MBT Danmark, at det simpelthen er kopi-sider, der stjæler med arme og ben fra den danske side. Det er desværre svært at stoppe disse sider - men tjek www.dk.mbt.com - det er den ægte vare.

Jeg har selv købt MBT støvler - og de er bare fede at gå i - også under min graviditet, hvor det hjalp mod lændesmerterne. Jeg trasker fortsat troligt løs i støvlerne, når Jr. skal luftes i barnevognen - og jeg kan klart mærke en forskel i MBT frem for meget andet fodtøj. Men sørg for at købe de ægte - og måske synes du de er dyre - jeg synes, jeg er hver en MBT krone værd

Anmeld

28. januar 2011

Manakauapo

MarianneSonne skriver:

Hold da op. Du siger noget. Det er da lige værd at tage med i betragtningen. Jeg kunne ikke finde ud af på siden, hvad portoen kostede

Portoen ligger på 198 kr. Men det er jo ingenting i forhold til prisen på skoen normalt

Anmeld

28. januar 2011

hejhej

MarianneSonne skriver:

Tusinde tak. Det var jo vildt billigt

Pas på med internetsider... Jeg blev snydt efter at have bestilt et par billige MBT på nettet, så jeg har LÆRT at checke om der findes kontaktoplysninger på sælger. IKKE BARE EN HOTMAIL eller en GMAIL adresse, men også CVR nummer, telefonnummer osv. De hæver pengene på kontoen, men man får ingen sko. OG JA.. så har man jo ingen steder at klage.

Jeg har nu 3 par originale MBT sko og de er bare fantastiske !. Da jeg var gravid forsvandt vandet i benene fra dag til anden og det er jo klart, når man laver en venepumpeøvelse, hver gang man tager et skridt. I dag nyder jeg bare den ekstra forbrænding MBT giver i hverdagen og følelsen af at blive strammet op. Der er faktisk en test af skoene på alf for damernes hjemmeside i denne uge, så nu overvejer jeg om jeg skal supplere med et par sportssko fra MBT.

Pøj, pøj

Anmeld

28. januar 2011

NLME<3

MarianneSonne skriver:

Jeg overvejer at købe et par sandaler fra MBT for at forbedre min holdning og forhåbentlig ikke have så ondt i ryggen. Kender du skoene og kan du anbefale dem? De er jo rimelig dyre, så vil gerne lige have et par anbefalinger inden jeg bruger 1500kr på et par ikke så pæne sko

Marianne

www.stjerneleg.dk

Hej  jeg har et par, og bruger dem kun til arbejde og til at gå ture, og jeg ELSKER dem, har aldrig lagt 1500 kr et bedre sted, jeg har aldrig undt i mine kære fusser 

Anmeld

29. januar 2011

Mi

MilleX skriver:

Jeg kan på det kraftigste advare mod MBT hjemmesider. Min mor begik en klasse-brøler og bestilte MBT på nettet - og fik et par sko, som er den rene kopi-vare, og via hjemmesiden kan du ikke finde kontakt-oplysninger etc. så det er umuligt at komme i kontakt med firmaet. (tjek altid om der er kontaktnavn, tlf. ell. lign når du handler på nettet)

Jeg hjalp min mor en del med sagen, og vi fandt ud af via MBT Danmark, at det simpelthen er kopi-sider, der stjæler med arme og ben fra den danske side. Det er desværre svært at stoppe disse sider - men tjek www.dk.mbt.com - det er den ægte vare.

Jeg har selv købt MBT støvler - og de er bare fede at gå i - også under min graviditet, hvor det hjalp mod lændesmerterne. Jeg trasker fortsat troligt løs i støvlerne, når Jr. skal luftes i barnevognen - og jeg kan klart mærke en forskel i MBT frem for meget andet fodtøj. Men sørg for at købe de ægte - og måske synes du de er dyre - jeg synes, jeg er hver en MBT krone værd

Jeg må også indrømme at den hjemmeside jeg  var inde på ser ret skummel ud. Når jeg søger på mbt sko udsalg på google kommer der flere sider op, som umiddelbart ser forskellige ud, men har samme opbygning og der står det samme under betingelser og lign

Jeg fandt heldigvis et massør i en naboby som skulle stoppe som forhandler og solgte ud af sine sko. Fik et par sandaler til 500kr og købte også lige til manden

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. januar 2011

Mi

hejhej skriver:

Pas på med internetsider... Jeg blev snydt efter at have bestilt et par billige MBT på nettet, så jeg har LÆRT at checke om der findes kontaktoplysninger på sælger. IKKE BARE EN HOTMAIL eller en GMAIL adresse, men også CVR nummer, telefonnummer osv. De hæver pengene på kontoen, men man får ingen sko. OG JA.. så har man jo ingen steder at klage.

Jeg har nu 3 par originale MBT sko og de er bare fantastiske !. Da jeg var gravid forsvandt vandet i benene fra dag til anden og det er jo klart, når man laver en venepumpeøvelse, hver gang man tager et skridt. I dag nyder jeg bare den ekstra forbrænding MBT giver i hverdagen og følelsen af at blive strammet op. Der er faktisk en test af skoene på alf for damernes hjemmeside i denne uge, så nu overvejer jeg om jeg skal supplere med et par sportssko fra MBT.

Pøj, pøj

Jeg kan godt læse at flere har dårlige erfaringer med dem og den side jeg fandt ser også skummel ud.

Jeg endte med at købe et par ved en massør i nabobyen. Hun solgte ud af dem og gav kun 500kr

Tak for advarslen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.