Jeres bedste gave (til jeres barns 2 års fødselsdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

N&J

Tusind tak for svar allesammen.. har oprettet en ønskeliste på jeg-ønsker-mig.dk  med alle de fine bud.. så må vi se hvad hun får i feb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Anitta J

N&J skriver:

Det kræver jo at moderen også gider gøre rent.. hehe ej, har kigget efter en et par gange, da hun er glad for at feje, men hvor købte du din henne??

hehe det er altid motiverende når ens datter selv går rundt og støvsuger
jeg købte min i føtex.. fandt billedet inde på bilka's hjemme side, så der har de den nok også

Anmeld

29. januar 2011

tinasmor

N&J skriver:

Vi har faktisk allerede det hele og det er et stort hit herhjemme, går dog og overvejer et kasseapperat, men ved ikke om det lige er ambiøst nok som 2 årig?? begynder man ikke først med at lege butik ved en 3 års alderen?? eller er det mig der er helt galt på den.. 

Fisher Price har sådan nogle kasseapparater med store "penge". De kan de godt finde ud af som 2 årige finde ud af. Hun har været glade for sine.

Andre gaver:

Gode, alderssvarende bøger

Bondegårdsdyr

Anmeld

29. januar 2011

Majeha

Et legekøkken. Et superhit fra starten. Fra hans far og mig. Af bedsteforældrene fik han div. legemad. Bl.a. pizza

Han elsker at "læse", så han fik også en del bøger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2011

N&J

camian skriver:

hehe det er altid motiverende når ens datter selv går rundt og støvsuger
jeg købte min i føtex.. fandt billedet inde på bilka's hjemme side, så der har de den nok også

tak.. 

Anmeld

29. januar 2011

N&J

tinasmor skriver:

Fisher Price har sådan nogle kasseapparater med store "penge". De kan de godt finde ud af som 2 årige finde ud af. Hun har været glade for sine.

Andre gaver:

Gode, alderssvarende bøger

Bondegårdsdyr

Det er netop sådan en jeg vil have til hende, men var lidt i tvivl om hun ville kunne adm. den, meget godt at få erfaringer på at det kan de godt de små.. 

Anmeld

29. januar 2011

N&J

Majeha skriver:

Et legekøkken. Et superhit fra starten. Fra hans far og mig. Af bedsteforældrene fik han div. legemad. Bl.a. pizza

Han elsker at "læse", så han fik også en del bøger.

Uhh.. legekøkkenet var også et kæmpe hit og er det stadig herhjemme, ønskede mig det allerede til hendes første jul 

Anmeld

31. januar 2011

eElak

Jeg ved ikke med kasseapperat. Min søn elsker at lege butik, men jeg tvivler på at han ville kunne administrere et kasseapperat. Men hvis du ikke synes der er noget din datter mangler lige nu, kunne du jo købe et. Mon ikke det vil være et hit inden hun bliver 3

Hvad med bøger? Har du ikke et par bøger fra din egen barndom som du virkelig gerne vil læse højt for din datter? Igen behøver de jo ikke være 100% aldersvarende...

Jeg har ikke læst videre herfra, så hvis det ikke passer ind så sorry.. ;-)

men jeg tror nu godt at hun kan administrere sådan en kasseapperat.. Altså måske ikke lige med det samme, men efter nogle dage....

F.eks. min søn fik en ghettoblaster til jul, og den lærte han at bruge på 2 dages tid.. siden hen har han "avanceret" så han også ved hvor han tænder og slukker på den på stikkontakt og sådan.. 

Så pas på med at "undervurdere" hende - de er sq kvikkere end vi tror ;-)

Min søn fik også et køkken til jul - er det noget?

Jeg har lige her til aften bestilt en løbecykel til ham, som han får til sin fødselsdag.. Derudover er der nok lidt thomas tog - knægten er besat af det... 

Her er hans ønskeliste 

• Bilbane (den der fra fisherprice, som jeg ikke kan huske hvad hedder 
  • legetæppe til biler
  • thomas tog
  • Brio togbane tilbehør (han har BRIO bane)
  • Læringsbøger/bøger med sjove lyde
  • legetøjsmad (køkkenet har han jo)
  • Duplo

Håber det kan bruges... altså godt nok er det jo til en dreng.. men til en pige, hvad med dukkevogn så?

Ikke at legetøj skal være så kønsopdelt, for overvejede selv at købe en dukkevogn til knægten.. ;-)

Min søn bliver forresten 2 år i slutningen af Marts

Anmeld

31. januar 2011

Pikku Myy

KaLee skriver:

men jeg tror nu godt at hun kan administrere sådan en kasseapperat.. Altså måske ikke lige med det samme, men efter nogle dage....

F.eks. min søn fik en ghettoblaster til jul, og den lærte han at bruge på 2 dages tid.. siden hen har han "avanceret" så han også ved hvor han tænder og slukker på den på stikkontakt og sådan.. 

Jeg har lige her til aften bestilt en løbecykel til ham, som han får til sin fødselsdag.. Derudover er der nok lidt thomas tog - knægten er besat af det... 

Her er hans ønskeliste 

• legetæppe til biler
  • thomas tog
  • Duplo

Håber det kan bruges... altså godt nok er det jo til en dreng.. men til en pige, hvad med dukkevogn så?

Ikke at legetøj skal være så kønsopdelt, for overvejede selv at købe en dukkevogn til knægten.. ;-)

Jeg vil give dig tildels ret. Min søns kusine har et kasseapperat magen til det de snakker i her i tråden, og jo han synes det er sjovt, men mere fordi han kan putte noget (penge) i et hul, som så kommer ud igen når man trykker på en knap. Jeg tvivler stærkt på at den vil kunne blive en del hans butikleg før om et godt stykke tid. Forkert ordvalg

Anmeld

31. januar 2011

N&J

KaLee skriver:

Her er hans ønskeliste 

• legetæppe til biler
  • thomas tog
  • Duplo

Tror simpelthen også bare jeg skal have fat i et kasseapp. og selvom det ikke skulle være sagen lige med det samme, så har du helt ret i at de meget hurtig lærer tingenes funktion at kende.. 

Den ønskeliste kunne have været min nevøs, faktisk har hun alt det der på nær Thomas tog, det lader jeg nevøen om..  men tak for indputtet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.