Jeg ved ikke med kasseapperat. Min søn elsker at lege butik, men jeg tvivler på at han ville kunne administrere et kasseapperat. Men hvis du ikke synes der er noget din datter mangler lige nu, kunne du jo købe et. Mon ikke det vil være et hit inden hun bliver 3 
Hvad med bøger? Har du ikke et par bøger fra din egen barndom som du virkelig gerne vil læse højt for din datter? Igen behøver de jo ikke være 100% aldersvarende...
Jeg har ikke læst videre herfra, så hvis det ikke passer ind så sorry.. ;-)
men jeg tror nu godt at hun kan administrere sådan en kasseapperat.. Altså måske ikke lige med det samme, men efter nogle dage....
F.eks. min søn fik en ghettoblaster til jul, og den lærte han at bruge på 2 dages tid.. siden hen har han "avanceret" så han også ved hvor han tænder og slukker på den på stikkontakt og sådan..
Så pas på med at "undervurdere" hende - de er sq kvikkere end vi tror ;-)
Min søn fik også et køkken til jul - er det noget?
Jeg har lige her til aften bestilt en løbecykel til ham, som han får til sin fødselsdag.. Derudover er der nok lidt thomas tog - knægten er besat af det...
Her er hans ønskeliste
- Bilbane (den der fra fisherprice, som jeg ikke kan huske hvad hedder
- legetæppe til biler
- thomas tog
- Brio togbane tilbehør (han har BRIO bane)
- Læringsbøger/bøger med sjove lyde
- legetøjsmad (køkkenet har han jo)
- Duplo
Håber det kan bruges... altså godt nok er det jo til en dreng.. men til en pige, hvad med dukkevogn så?
Ikke at legetøj skal være så kønsopdelt, for overvejede selv at købe en dukkevogn til knægten.. ;-)
Min søn bliver forresten 2 år i slutningen af Marts
Anmeld