Jeres bedste gave (til jeres barns 2 års fødselsdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

JustAnotherName

Duplo lego (de store klodser)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Snuske1985

Min søn er godt nok kun næsten en måned, men da jeg selv blev 2 år fik jeg en pedaltraktor af mine forældre... Den blev flittig brugt og gik i arv til mine 2 yngre søskende også!! En virkelig god gave... 

Anmeld

26. januar 2011

Pikku Myy

Hmmm, hvad har været et hit her omkring 2?...

*Billedlotteri

*Togbane

*Puslespil (vi har nogle til 3 år, der alligevel er så nemme at han kan lægge dem med meget lidt hjælp)

*"Lave mad"-leg og butik-leg (hvor man primært køber mad)

*DUPLO (men vi kan se at han faktisk er begyndt at interessere sig for alm LEGO, så jeg tror vi har nok nu indtil skiftet...)

Håber der var noget du kan bruge

Anmeld

27. januar 2011

N&J

JustAnotherName skriver:

En tegnemaskine

Ih en masse gode forslag, et par har vi allerede, men der er helt sikkert et par jeg skal have kigget nærmere på, tak for tippene.. 

Anmeld

27. januar 2011

N&J

Min søn er godt nok kun næsten en måned, men da jeg selv blev 2 år fik jeg en pedaltraktor af mine forældre... Den blev flittig brugt og gik i arv til mine 2 yngre søskende også!! En virkelig god gave... 

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener, men alt hvad der hedder cykler og lign er der bare ikke mulighed for mens vi bor her, tror mine forældre anskaffer sig lidt, så der er når vi kommer på besøg..  Det var ellers et godt forslag.. 

Anmeld

27. januar 2011

N&J

pokulati skriver:

Hmmm, hvad har været et hit her omkring 2?...

*Billedlotteri

*Togbane

*Puslespil (vi har nogle til 3 år, der alligevel er så nemme at han kan lægge dem med meget lidt hjælp)

*"Lave mad"-leg og butik-leg (hvor man primært køber mad)

*DUPLO (men vi kan se at han faktisk er begyndt at interessere sig for alm LEGO, så jeg tror vi har nok nu indtil skiftet...)

Håber der var noget du kan bruge

Vi har faktisk allerede det hele og det er et stort hit herhjemme, går dog og overvejer et kasseapperat, men ved ikke om det lige er ambiøst nok som 2 årig?? begynder man ikke først med at lege butik ved en 3 års alderen?? eller er det mig der er helt galt på den.. 

Anmeld

28. januar 2011

Pikku Myy

N&J skriver:

Vi har faktisk allerede det hele og det er et stort hit herhjemme, går dog og overvejer et kasseapperat, men ved ikke om det lige er ambiøst nok som 2 årig?? begynder man ikke først med at lege butik ved en 3 års alderen?? eller er det mig der er helt galt på den.. 

Jeg ved ikke med kasseapperat. Min søn elsker at lege butik, men jeg tvivler på at han ville kunne administrere et kasseapperat. Men hvis du ikke synes der er noget din datter mangler lige nu, kunne du jo købe et. Mon ikke det vil være et hit inden hun bliver 3

Hvad med bøger? Har du ikke et par bøger fra din egen barndom som du virkelig gerne vil læse højt for din datter? Igen behøver de jo ikke være 100% aldersvarende...

Anmeld

28. januar 2011

D.B.L

N&J skriver:

Fischer price har lavet et kasseapparat. Min datter sim bliver to til marts legede med det oppe ved lægen. Hun var vild med det, så må selv have fat i et derfra. 

Du kan få det på denlillebazar.dk

Anmeld

28. januar 2011

N&J

pokulati skriver:

Jeg ved ikke med kasseapperat. Min søn elsker at lege butik, men jeg tvivler på at han ville kunne administrere et kasseapperat. Men hvis du ikke synes der er noget din datter mangler lige nu, kunne du jo købe et. Mon ikke det vil være et hit inden hun bliver 3

Hvad med bøger? Har du ikke et par bøger fra din egen barndom som du virkelig gerne vil læse højt for din datter? Igen behøver de jo ikke være 100% aldersvarende...

Jeg må se om jeg falder over et, ellers må det vente, bøger har vi i spandevis, tror nærmest det er et helt bibliotek herhjemme... men man kunne jo altid bruge en mere... 

Anmeld

28. januar 2011

N&J

D.B.L skriver:

Fischer price har lavet et kasseapparat. Min datter sim bliver to til marts legede med det oppe ved lægen. Hun var vild med det, så må selv have fat i et derfra. 

Du kan få det på denlillebazar.dk

Det er også den jeg vil have, den helt gammeldags slags... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.