Jeres bedste gave (til jeres barns 2 års fødselsdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

LinLin

David fik en Duplo togbane! Den leger han stadig med (2½ år senere!) -men det er nok FOR meget en drengeting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

MoarTil4

et aktivt bud fra mig vil være en legetunnel (stoftunnel som kan foldes sammen og gemmes væk når den ikke er i brug).
Den kan vel i princippet og bruges lidt som en "hule", og det synes de jo også er sjovt i den alder.
Den som jeg har set var ca. 2 meter lang, så man skal naturligvis have lidt gulvplads....

Anmeld

28. januar 2011

Anitta J

Jeg er blank, total blank ift. hvad jeg skal købe til min datter i 2 års fødselsdagsgave. Jeg syntes hun har det hun skal have eller også er jeg bare enorm uvidende omkring hvad et barn på 2 år gerne vil have, så kom med alle jeres bedste gaver... både "drenge/pige" ting kan bruges. 

Gode ideer ønskes!!!!!!

jeg købte en rengørings vogn til min datter, godt nok i julegave men hun ELSKER den.. der er både kost og moppe spand, sæbedispenser lille balje og en støvsuger med.. hun elsker at gå og hjælpe mig med at gøre rent, med sin egen lille vogn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2011

frk Jensen

Marcus fik maaaange ting...

Lego er ALTID et hit..
Trampolin.. dog er det en lille indendørs, men han syns den er vældig sjov..
Bruder beton lastbil. (onkel er beton mand, så han kunne jo ikke leve uden sårn en)
Bamse og kylling, teletubbies, og baby einstein dvdér..
Min søn er 2 år og 3 mdr, og det er hvad der hitter lige nu

Anmeld

28. januar 2011

D.B.L

N&J skriver:

Det er også den jeg vil have, den helt gammeldags slags... 

Tror selv jeg har haft en magen til som barn. Synes det er mega fint og Cornelia var ikke til at trække væk fra det kasseapparart

Anmeld

29. januar 2011

N&J

DAs mor skriver:

David fik en Duplo togbane! Den leger han stadig med (2½ år senere!) -men det er nok FOR meget en drengeting

Den har mine forældre købt til ungerne når de kommer på besøg, og de elsker den.. dog mest at køre med tog og lastbil

Jeg har dog kigget på et duplo tog der er fjernstyret..    

Anmeld

29. januar 2011

N&J

MusseMorTil4 skriver:

et aktivt bud fra mig vil være en legetunnel (stoftunnel som kan foldes sammen og gemmes væk når den ikke er i brug).
Den kan vel i princippet og bruges lidt som en "hule", og det synes de jo også er sjovt i den alder.
Den som jeg har set var ca. 2 meter lang, så man skal naturligvis have lidt gulvplads....

Jeg har overvejet et telt (så kan det jo slået sammen og lægges væk indimellem)

http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=317 

Men har set en på et tidspunkt hvor der både var tunnel og telt, den kan jeg dog ikke finde

Anmeld

29. januar 2011

N&J

camian skriver:

jeg købte en rengørings vogn til min datter, godt nok i julegave men hun ELSKER den.. der er både kost og moppe spand, sæbedispenser lille balje og en støvsuger med.. hun elsker at gå og hjælpe mig med at gøre rent, med sin egen lille vogn

Det kræver jo at moderen også gider gøre rent.. hehe ej, har kigget efter en et par gange, da hun er glad for at feje, men hvor købte du din henne??

Anmeld

29. januar 2011

N&J

frk Jensen skriver:

Marcus fik maaaange ting...

Lego er ALTID et hit..
Trampolin.. dog er det en lille indendørs, men han syns den er vældig sjov..
Bruder beton lastbil. (onkel er beton mand, så han kunne jo ikke leve uden sårn en)
Bamse og kylling, teletubbies, og baby einstein dvdér..
Min søn er 2 år og 3 mdr, og det er hvad der hitter lige nu

Tror også jeg mangler nogle store biler, men hold da op hvor er de dyre sådan nogle.. 

Anmeld

29. januar 2011

N&J

D.B.L skriver:

Tror selv jeg har haft en magen til som barn. Synes det er mega fint og Cornelia var ikke til at trække væk fra det kasseapparart

I dag kan de jo fås både med kassebånd og skanner, men jeg holder mig altså til den gode gamle.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.