Hvor tit går du til Tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

betski

Normalt var det hver halve år, men da der aldrig er noget med mine tænder mener tandlægen at 1. gang om året er nok. Så det er sådan det er nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Vidunderligeunger

var lige til tandlæge igår og det var et år siden sidst. min tandlæge siger at det ser ud som om jeg er til tandlæge hver d. 1 i måneden, fordi mine tænder er så flotte wee derfor jeg kun går hvert år. har aldrig haft et hul eller noget som helst... !

sååh 83 kr. for en tur til tandlæge.. ah 

Anmeld

25. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg går til tandlægen 1 gang om året. Det er det min tandlæge har anbefalet mig, da jeg aldrig har noget galt. Jeg bliver indkaldt helt automatisk

Anmeld

25. januar 2011

Dansker i England

Jeg går ca en gang om året, da jeg ikke har behov for mere. Jeg har kun haft et enkelt hul, da jeg var omkring 18, og siden har mine tænder været perfekte, så jeg har ikke behov for mere.

Anmeld

25. januar 2011

Isabels-mor

Jeg går hvert halve år, men min kærste går hver 3 måneder, da hans tænder er i så ringe stand efter han har været bager.

Anmeld

25. januar 2011

Isabels-mor

Jeg går hvert halve år, men min kærste går hver 3 måneder, da hans tænder er i så ringe stand efter han har været bager.

Anmeld

25. januar 2011

Hasselnødden

Diana... skriver:

Ej det må ikke være sjovt at have det sådan  Har du været ude for en grim oplevelse eller hvad? 

Kram 

Jeg mindes det ikke, men har tænkt samme tanke men kan ikke komme på nogen decideret hændelse, hvor jeg bare kan sige AHA, derfor!  

Og det er røvtræls og frustrende - især når de velmenende tandlæger spørger om det netop skyldtes en grim oplevelse og jeg kun kan svare nej...  og så den sædvanlige: "Jeg er altså en rigtig god tandlæge!"  Den sætning duer bare ikke hos mig, ved de ikke mener det ondt, men det er sgu lige meget hvilken tandlæge jeg kommer ind til, så er jeg færdig psysisk, så det gør ingen forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.