NaFe skriver:
Ja ville bare høre hvor tit det er normalt af gå til tandlæge...
Var til tandlæge idag for første gang i 2 år...men vil helt klart frem over går hvert halve år...
Dig?
En gang hver ½ år medmindre jeg har behov for besøg hyppigere.
Jeg fik en god lærestreg for 5 år siden. Jeg har altid lidt meget af tandlægeskræk, og gik aldrig til tandlægen. Indtil for 5 år sidan havde jeg ikke været til tandlægen i 4 år, jeg turde simpelthen ikke! En dag bed jeg i en agurk og så røg halvdelen af min kindtand af
jeg tænkte ikke videre over det, og gik med en halv kindtand i flere måneder, indtil jeg begyndte at få ret så meget tandpine. Jeg fjernede smerterne ved panodil og prøvede ikke at tænke over det, selvom min mand blev ved at punke mig. Til sidst gjorde det så ondt at panodiler ikke hjalp længere, og jeg måtte grædende ringe til en tandlæge i byen. Jeg fik en tid med det samme. Min mand måtte stå og holde mig i hånden imens jeg bare tudbrølede på biksen, simpelthen så pinligt!
Sagen var hurtigt klar; Jeg skulle have lavet rodbehandling og have en krone på, 15000,- ville det komme til at koste med alle de ekstra huller de også måtte lave 
Det er den dyreste lærestreg jeg har fået nogensinde, så idag går jeg ALTID til tandlægen, og heldigvis har jeg fået verdens bedste tandlæge, som er tidligere børnetandlæge, så hun ved hvordan man behandler uden smerter 

Anmeld