Hvor tit går du til Tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

AnneBJ

Jeg har stemt 1 gang om året, selvom det reelt set er hver 10. måned. Det er ganske almindelig kontrol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Maalene

Går 1 gang om året - har endnu aldrig haft et hul og får altid ros, når jeg er afsted, så jeg har ingen bekymringer ved "kun" at gå til tandlæge 1 gang om året

Anmeld

24. januar 2011

Anne G

Jeg har stemt blankt, da jeg går til tandlæge hver 3 mdr  Har skrøbelige tænder som ligger til familien

Anmeld

24. januar 2011

slettet_7530

hvert halve år, har gået på et tidspunkt hver 3 måned da jeg har blottet tandhalse som skulle pensles hver 3 måned for ikek at give isninger

Anmeld

24. januar 2011

lulleh

går til tandlæge når jeg får kort.. :/ kan ikke huske hvor tit der er ca to gange om året

Anmeld

24. januar 2011

Rockertand

K&S skriver:

Det er jo ikke altid, man selv kan mærke eller se, at der er noget galt?

Ved almindelig, god mundhygiejne og omhyggelig brug af tandtråd er der ingen problemer. De sidste mange år har jeg kun været ved tandlæge med fyldninger, der er flækket/faldet ud, men har selvfølgelig fået kigget efter, når jeg nu alligevel var der...... 0 huller

Anmeld

24. januar 2011

ekzunz

Der går flere år i mellem. Jeg gik hos en rigtig dygtig tandlæge på østerbro hvor jeg kom hver 9. md. Så flyttede vi til Nordsjælland, og jeg har været uheldig med de 2 tandlæger jeg har prøvet, så nu er det vist ved at være 3 år siden sidst.

Så det er ikke for at spare, men kun fordi jeg har mistet modet efter de sidste dårlige oplevelser.

Anmeld

24. januar 2011

oo

hmmm...det er vist ved at være fire år siden nu. og før det var det to år siden. da jeg var til tandlæge sidst var det udelukkende fordi jeg troede jeg havde et hul, men det havde jeg ikke og fik at vide af tandlægen at der snildt kunne gå to år imellem mine tandlægebesøg fordi mine tænder var så gode det er ikke fordi jeg har et problem med tandlæger overhovedet, jeg bare ikke betale for at en eller anden fiks dame/mand kan stå og skrabe lidt på mine tænder og sige PLAKPLAK jeg har heller ikke haft nogen huller eller noget.

Søren har til gengæld så bundrådne tænder at det ikke kan betale sig at gå til tandlæge længere. Lige inden jeg mødte ham havde han lagt over 30.000 hos tandlægen og så knækker han stadig tænder på romkugler (og det er faktisk en sand historie!).

så der er ikke ret meget tandlæge herhjemme

Anmeld

24. januar 2011

>>Carina<<

Jeg går når jeg har brug for det. Jeg arbejder hos en tandlæge så det er bare når jeg har lyst og vi har tid men vi anbefaler jo hvert halve år for de fleste. Nogle hver 9 måned og nogle helt unge uden huller og tandsten kan godt nøjes med 1 gang om året

Anmeld

24. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan ikke sætte et korrekt kryds for vi går hver 9. måned ca.

Og derudover hvis vi har ondt selvfølgelig.

Supersøde damer vi kommer hos, så det at køreturen er pt over 1 time pr vej er til at overleve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.