[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
Her har vi to store hunde og tre kaniner (de bor dog uden for)...
Kunne ikke leve uden mine dyr og når jeg en gang i fremtiden får min gård, så skal den fyldes med dejlige dyr...
Knus Pia, som elsker dyr og altid har gjort det, så længe de ikke har mere end fire ben...[/citat]
jeg vil give dig helt ret i at dyr ikke må have mere end 4 ben eller være en fisk i et akvarium.
vores kanin bor også uden for.:D:D
men hundene, fuglen og akvariumet er inden for:D[/citat]
min kanin boede inde i stuen, hehe... han levede meget frit og folk har grint meget af os...
Hans bur stod åbent på gulvet så snart vi var hjemme, og så hoppede han selv ud og ind som det passede ham. Han var kun i lukket bur når vi ikke var hjemme og om natten.....
Det var nu hyggeligt når katte, hund og kanin fisterede rundt i stuen om aftenen for til sidst at ligge "arm i arm" i sofaen, hehe...
Tosset?? Ja måske nok - men det var/er det rigtige for os....
Jannie[/citat]
tja måske er det tosset, men hvis i har det godt med det så er det, jo det i skal gøre.
jeg vil ikke kunne have kaninen inde hele tiden, men vi har den da inde ved os nogen gange i weekenden om dagen men kommer ud om natten:D
jeg synes vi har nok i hundene og fuglen her inde:D:D[/citat]
Ja, vi er lidt tosset - dyr er mit bløde punkt:$
Jeg er af den holdning at jeg ikke har kæledyr for at de skal være i bur - så enkelt er det... så derfor går de frit, så meget som muligt.... Da jeg havde undulat stod dens bur også åbent mere eller mindre altid, så den kunne flyve ud og ind, som den ville...... kun lukket om natten og når jeg var i skole og sådan....;) Synes også det er nemmere at gøre/have dem tamme, når det er på den måde....
så som min mor siger: Hun er glad for jeg ikke er til slanger og fugle-edderkopper osv, hehehe8D
Jannie - dder lige understreger at jeg ikke ser ned på andre der har deres kæledyr på en anden måde end mig - ved godt jeg hører til de færreste:$[/citat]
Jeg kan godt følge dig i det med dyr i bur...
Vores tre kaniner lever mere eller mindre luksus syntes vi selv...
Vi har bygget løbegårde til dem, så de kan løbe frit ud på græsset og så bliver de selvfølgelig taget op og kommer ind i stuen og bliver nusset i et væk af deres tre gode ejere ;) - Børnene elsker dem...(L)
Knus Pia.
Bare et lille eksempel på hvordan vores den ene kanin går..
http://www.vores-familie.net/kanin2.jpg
http://www.vores-familie.net/kanin4.jpg
(de kan selv løbe ned i løbegården)
Og den med du har din kanin løs på gulvet det forstår jeg godt, det er så bare ikke muligt her hvis hundene er inde, derfor har jeg det godt med deres luksus bare...[/citat]
det ser da rigtig fint ud, må jeg sige.... de kan da godt få sig bevæget der.... og ja - det er da bedre end at blive "ædt" af hundene:'( vi var også spændte på om det gik med vores, men hun kunne sagtens lade ham være, da de lige havde vænnet sig til hinanden...
Jannie
Anmeld