dyr i hjemmet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

Mathilde

Min første kat Chanel:)

Og min hankat Alfred (nu kastrat)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Fam. Madsen

Mathilde skriver:

Min første kat Chanel:)

Og min hankat Alfred (nu kastrat)

http://kattegalleri.dk/uploads_large_wm/167101.jpg

nååår de er søde, selvom jeg ikk er til katte:)

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

de er godt nok lækker mathilde... vi skulle have haft en fra et privat hjem, killing kæmpe stor og helt hvid på nær en hane kam, men han døde desværre:'( og har bare ikke haft fundet nogle der er lige så søde og flottet til den pris. også ægte..:'( men her hjemme har kæresten 3slanger. 2rotter med 7unger. jeg har en hun kat der er ude og inde kat der er halv manie coon. som vi skal af med. mest fordi interressen ikke er der mere.:(

Anmeld

19. september 2008

monstar99

19. september 2008

Balderson

Jeg ville ikke kunne leve uden dyr (L)

Jeg er fra landet og har altid haft dyr omkring mig..

Selv da jeg måtte flytte til storbyen for at læse og selvfølgelig ikke kunne el. måtte tage min forældres elskede hund med, så gik der ikke lang tid, så havde jeg fisk :)

Idag har min mand og jeg 2 hunde, 2 katte og 1 skildpadde :) og efter vi har fået vores søn, så er begge mine hunde blevet mere rolige...

Det er ligesom om at de godt ved at de skal være stille og rolig, når de er i nærheden af ham..

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Heldigvis ikke og det får vi heller aldrig...
Knus Eva som slet, slet ikke kan lide dyr.

Anmeld

19. september 2008

Miamaja

Eva skriver:

haha kunne ikke lade være med at smile... har også en veninde som bare ikke kan fordrage dyr:))

selv har jeg en cocker spaniel kaldet nemo derhjemme- og ham er vi rigtig glade for men han får lov at komme ud i haven hvis vi får besøg af nogen der måske ikke lige er til dyr;)

Nåå ja, så har manden også koral fisk...

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Eva skriver:

haha kunne ikke lade være med at smile... har også en veninde som bare ikke kan fordrage dyr:))

selv har jeg en cocker spaniel kaldet nemo derhjemme- og ham er vi rigtig glade for men han får lov at komme ud i haven hvis vi får besøg af nogen der måske ikke lige er til dyr;)

Nåå ja, så har manden også koral fisk...

:) Jeg kan godt se dyr ser søde ud osv...men jeg er så utryg ved dem. Blev bidt af en hund da jeg var lille, ved ikke om det er derfor.(?)
Mine drenge elsker dyr og heldigvis har deres far to udekatte og jeg gør hvad jeg kan for ikke at lade min utryghed påvirke dem.
Knus Eva

Anmeld

19. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har en kanin og to marsvin.

Elsker dyr, og vil gerne have rigtig mange engang når jeg får pladsen og tiden til det.

Anmeld

19. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har en dejlig lille hund (½ schæfer+½dobberman).

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.