dyr i hjemmet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.817 visninger
60 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Fam. Madsen

hej jeg vil lige høre om i har dyre i hjemmet?? her hjemme har vi dyr:D vi har to dejlige rolige hunde en papegøje en kanin ógså lige et akvarie på 530liter så man kan hvis godt sige vi har dyre i hjemmet.:D '

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

Mathilde

Ja det har vi:)

Vi har tre dejlige maine coon katte(L) jeg tror slet ikke jeg kan leve uden dyr.

(H)Mathilde, der elsker sine katte!

Anmeld

18. september 2008

BellaT

Vi har en hund og to katte.
Lille Phillip ææælsker dem alle. Men det er vist kun hunden der elsker tilbage...;)

Helle...

Anmeld

18. september 2008

heaven

her har vi 2 katte: "mis" og "knold", og så vores hund Zitta

indtil i mandags havde vi også en kanin, men jeg fandt ham død, da jeg kom hjem fra arbejde - trist:(

Jannie

Anmeld

18. september 2008

Kristina V

Vi har verdens dejligste hund;)
Ham havde vi længe inden vi fik Karoline, og nu er de bare bedste venner. Det er SÅ skønt at se, når de hygger sig sammen, og den måde der bliver passet på hende af ham..

Anmeld

18. september 2008

A.

ingen dyr her:'( vil ellers har en hund men det må vi ikke har her:( haft en kanin paco men var allergisk over den:'(

Anmeld

18. september 2008

A.

Mathilde skriver:

Ja det har vi:)

Vi har tre dejlige maine coon katte(L) jeg tror slet ikke jeg kan leve uden dyr.

(H)Mathilde, der elsker sine katte!

ja og de er såååå flotte(L) husk nu søde når du bliver gravid så er det slut med tømme kattebæke

Anmeld

18. september 2008

lonemus

[citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] Ja det har vi:) Vi har tre dejlige maine coon katte(L) jeg tror slet ikke jeg kan leve uden dyr. (H)Mathilde, der elsker sine katte![/citat] Jeg kan altså heller ikke leve uden dyr :) Her har vi kun 1 perserkat - vi havde ellers 2, men den store døde desværre sidste år :'(:'(. Jeg vil også gerne have en hund....men vi skal bare lige have tiden til den, så vi venter lige nogle år endnu. Lone

Anmeld

18. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Vi har en boxer og en amerikansk bulldog.(L)
å 2 fredriksborgere.(hester).(L)(L)

Anmeld

18. september 2008

Pia.

Her har vi to store hunde og tre kaniner (de bor dog uden for)...

Kunne ikke leve uden mine dyr og når jeg en gang i fremtiden får min gård, så skal den fyldes med dejlige dyr...

Knus Pia, som elsker dyr og altid har gjort det, så længe de ikke har mere end fire ben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.