dyr i hjemmet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2008

Fam. Madsen

PiaR skriver:

Her har vi to store hunde og tre kaniner (de bor dog uden for)...

Kunne ikke leve uden mine dyr og når jeg en gang i fremtiden får min gård, så skal den fyldes med dejlige dyr...

Knus Pia, som elsker dyr og altid har gjort det, så længe de ikke har mere end fire ben...

jeg vil give dig helt ret i at dyr ikke må have mere end 4 ben eller være en fisk i et akvarium.

vores kanin bor også uden for.:D:D

men hundene, fuglen og akvariumet er inden for:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

Katjaro

agnieszka skriver:

Mathilde skriver:

Ja det har vi:)

Vi har tre dejlige maine coon katte(L) jeg tror slet ikke jeg kan leve uden dyr.

(H)Mathilde, der elsker sine katte!

ja og de er såååå flotte(L) husk nu søde når du bliver gravid så er det slut med tømme kattebæke

Mht. det at tømme kattebakke.

Det er kun off limit at tømme kattebakken såfremt man IKKE har haft toxoplasmose.

Hvis man som mig har haft udekatte siden jeg var 6 år gammel - så er sandsynligheden for at jeg har haft det meget stor. Desuden så er vores nuværende kat ikke udekat - derfor er sandsynligheden for at han har toxoplasmose meget lille.

Men har da tænkt at høre min læge om jeg kan få det tjekket når jeg skal der op om to uger.

Hilsen katja 6+0

Anmeld

18. september 2008

heaven

ungmor2008 skriver:

PiaR skriver:

Kunne ikke leve uden mine dyr og når jeg en gang i fremtiden får min gård, så skal den fyldes med dejlige dyr...

Knus Pia, som elsker dyr og altid har gjort det, så længe de ikke har mere end fire ben...

jeg vil give dig helt ret i at dyr ikke må have mere end 4 ben eller være en fisk i et akvarium.

min kanin boede inde i stuen, hehe... han levede meget frit og folk har grint meget af os...

Hans bur stod åbent på gulvet så snart vi var hjemme, og så hoppede han selv ud og ind som det passede ham. Han var kun i lukket bur når vi ikke var hjemme og om natten.....

Det var nu hyggeligt når katte, hund og kanin fisterede rundt i stuen om aftenen for til sidst at ligge "arm i arm" i sofaen, hehe...

Tosset?? Ja måske nok - men det var/er det rigtige for os....

Jannie

Anmeld

18. september 2008

Fam. Madsen

heaven skriver:

ungmor2008 skriver:

PiaR skriver:

min kanin boede inde i stuen, hehe... han levede meget frit og folk har grint meget af os...

Hans bur stod åbent på gulvet så snart vi var hjemme, og så hoppede han selv ud og ind som det passede ham. Han var kun i lukket bur når vi ikke var hjemme og om natten.....

Det var nu hyggeligt når katte, hund og kanin fisterede rundt i stuen om aftenen for til sidst at ligge "arm i arm" i sofaen, hehe...

Jannie

tja måske er det tosset, men hvis i har det godt med det så er det, jo det i skal gøre.

jeg vil ikke kunne have kaninen inde hele tiden, men vi har den da inde ved os nogen gange i weekenden om dagen men kommer ud om natten:D

jeg synes vi har nok i hundene og fuglen her inde:D:D

Anmeld

18. september 2008

Pia.

ungmor2008 skriver:

PiaR skriver:

Ja nemlig - puha... kan slet ikke klare edderkopper eller andre af de kryb...

Det er også kun vores kaniner der bor uden for... hundende bor inden for selvom de går i hundegård i min åbningstid som dagplejer...

Knus Pia.

Anmeld

18. september 2008

Fam. Madsen

ja føj jeg har det sådan at manden skal fjerne edderkopperne hvis de kommer:D:D

vores hunde er også i hundegård om dagen også selvom at jeg er hjemme, for de har jo godt af og komme ud.

vi har ikke lavet om på deres rytme selvom at jeg er på barsel, og de nyder at komme der ud:D:D:D

Anmeld

18. september 2008

monstar99

Har 2 hunde en amstaff tæve på 1år og 3mdr så hun er fyldt med energi, men hun er meget rolig og kærlig af sin alder og race. Hun elsker børn så håber hun elske Mikkel når han bliver født til jul. Den anden hund vi har er en ældre Rottweiler/Labrador bla. på en 8-9år, så han er meget stille og rolig. I den her uge har vi så fra lørdag til på søandag passet vores amstaffs tæves mor som er en hånd fuld.
Hun kommer ikke når man kalder (typisk amstaff)
Ellers er hun også meget kærlig.
Men hvor vi glæder os til at hun skal hjem.
Vores hunde kommer når vi kalder eller ryster med deres godbider pose.

Er op vokset på landetr så tror ikke jeg nogen sinde vil kunne leve uden dyr.

Anmeld

18. september 2008

heaven

ungmor2008 skriver:

heaven skriver:

ungmor2008 skriver:

PiaR skriver:

Jannie

tja måske er det tosset, men hvis i har det godt med det så er det, jo det i skal gøre.

jeg vil ikke kunne have kaninen inde hele tiden, men vi har den da inde ved os nogen gange i weekenden om dagen men kommer ud om natten:D

jeg synes vi har nok i hundene og fuglen her inde:D:D

Ja, vi er lidt tosset - dyr er mit bløde punkt:$

Jeg er af den holdning at jeg ikke har kæledyr for at de skal være i bur - så enkelt er det... så derfor går de frit, så meget som muligt.... Da jeg havde undulat stod dens bur også åbent mere eller mindre altid, så den kunne flyve ud og ind, som den ville...... kun lukket om natten og når jeg var i skole og sådan....;) Synes også det er nemmere at gøre/have dem tamme, når det er på den måde....

så som min mor siger: Hun er glad for jeg ikke er til slanger og fugle-edderkopper osv, hehehe8D

Jannie - dder lige understreger at jeg ikke ser ned på andre der har deres kæledyr på en anden måde end mig - ved godt jeg hører til de færreste:$

Anmeld

18. september 2008

Pia.

ungmor2008 skriver:

vores hunde er også i hundegård om dagen også selvom at jeg er hjemme, for de har jo godt af og komme ud.

vi har ikke lavet om på deres rytme selvom at jeg er på barsel, og de nyder at komme der ud:D:D:D

Ja mine elsker det også og nyder tiden der ude... det er tit de slet ikke vil med ind... hvad det for nogle hunde du har ???

Mine er en labrador retriever tæve på 4 år (Nanna) & en Grosser schweizer sennen han hund på snart 2 år (Balder)

KNUS PIA.

Anmeld

18. september 2008

heaven

PiaR skriver:

ungmor2008 skriver:

Ja mine elsker det også og nyder tiden der ude... det er tit de slet ikke vil med ind... hvad det for nogle hunde du har ???

Mine er en labrador retriever tæve på 4 år (Nanna) & en Grosser schweizer sennen han hund på snart 2 år (Balder)

KNUS PIA.

EEEJJJJJJJ - lækre hunde!!! de må godt komme og råhygge i min sofa:D

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.