veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Lou87

Maja88 skriver:

jamen det gør ikke så ondt at jeg ikke kan være til

Det kender jeg flere der har sagt..
Så jeg ville hvis jeg var dig li prøve og tage tid på "de såkaldte plukveer".. hvor lang tid der er imellem.. De må jo ikk være regelmæssige helst!
For kan altså være rigtige veer (nogen har ikk li så lav merteterskel som andre) og det er jo farligt alt efter hvor langt du er henne.. Plus de kan jo nå og stoppe dem hvis du ringer tids nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Maja88

hej alle de damer...

har så lige været ved lægen fordi snakkee med en anden JM som sagde det kunne godt være en blærebetændelse som gjorde jeg havde ondt og havde det super skidt.

så det skulle udelukkes inden de ville se mig på fødegangen.. og hvad så..

Tada damen her har så blærebetændelse. men synes stadigvæk det er skræmmende det kan påvirke en så meget. har konstant smerter, kvalme og koldsved..

men nu venter jeg bare på medicin her kl 16 og så skal jeg ellers igang med en penicilin kur..

Anmeld

24. januar 2011

Nalle

Når man har veer, er du ikke i tvivl!

Anmeld

24. januar 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hej alle de damer...

har så lige været ved lægen fordi snakkee med en anden JM som sagde det kunne godt være en blærebetændelse som gjorde jeg havde ondt og havde det super skidt.

så det skulle udelukkes inden de ville se mig på fødegangen.. og hvad så..

Tada damen her har så blærebetændelse. men synes stadigvæk det er skræmmende det kan påvirke en så meget. har konstant smerter, kvalme og koldsved..

men nu venter jeg bare på medicin her kl 16 og så skal jeg ellers igang med en penicilin kur..

hold da op har godt nok hørt at folk har problemer med blærebetændelse når de er gravide.... men har heldigvis aldrig prøvet det.

Anmeld

24. januar 2011

FruEllingsen

nutche skriver:

hold da op har godt nok hørt at folk har problemer med blærebetændelse når de er gravide.... men har heldigvis aldrig prøvet det.

Hold da op en blærebetændelse du har fået dig.

Krydser fingre for at det snart går over, når du nu  får noget medicin for det

Anmeld

24. januar 2011

Maja88

ja synes altså også det er lidt underligt det kan give så voldsomme smerter.. men nu starter jeg den kur og hvis det overhovedet ikke virker så tager jeg på fødegangen og siger de SKAL undersøge mig.

for hende JM jeg har til graviditetssvømning synes det godt kunne lyde som veer også. men også som blærebetændelse.

Anmeld

24. januar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

ja synes altså også det er lidt underligt det kan give så voldsomme smerter.. men nu starter jeg den kur og hvis det overhovedet ikke virker så tager jeg på fødegangen og siger de SKAL undersøge mig.

for hende JM jeg har til graviditetssvømning synes det godt kunne lyde som veer også. men også som blærebetændelse.

Nu du siger det, så var jeg faktisk også ret dårlig da jeg havde blærebetændelse her for nogle uger siden... Og efter et døgn på Penicillin hjalp det helt gevaldigt på plukveerne! Håber jeg det også gør for dig!

Anmeld

24. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Nu du siger det, så var jeg faktisk også ret dårlig da jeg havde blærebetændelse her for nogle uger siden... Og efter et døgn på Penicillin hjalp det helt gevaldigt på plukveerne! Håber jeg det også gør for dig!

årgh er rart at høre...

for jeg lignede jo en nede ved toget i dag som var ved at gå til...

have det virkelig skidt og skulle ikke have ventet i 2 min mere så tror jeg at jeg var dejset om.

men så satser jeg på det går lige så godt med penicilinen som ved dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.