veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

FruEllingsen

Maja88 skriver:

tak for svar allesammen..

grunden til jeg spørger er fordi jeg siden kl kvart over 6 ca. har haft konstant plukveer- lange og det stikker i toppen af maven. på nøjagtig samme tid ´fik jeg kvalme og har det stadigvæk

Det lyder da ikke rart Maja.

Kan desværre ikke sige hvordan veer føles. og har heller ldrig haft plug veer. så kan slet ikke hjælpe.

Vil bare sige at jeg håber det snart går væk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

tak for svar allesammen..

grunden til jeg spørger er fordi jeg siden kl kvart over 6 ca. har haft konstant plukveer- lange og det stikker i toppen af maven. på nøjagtig samme tid ´fik jeg kvalme og har det stadigvæk

Hm, du må jo helst ikke have "regelmæssige" plukveer... Jeg tror da jeg lige ville give FG et kald - for under alle omstændigheder, lyder det som om det gør ondt på dig? Og det må plukveer ikke... altså ikke sådan ondt-ondt...

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

Drømmer skriver:

Det lyder da ikke rart Maja.

Kan desværre ikke sige hvordan veer føles. og har heller ldrig haft plug veer. så kan slet ikke hjælpe.

Vil bare sige at jeg håber det snart går væk igen

tak søs....

men det er ikke fordi det gør voldsomt ondt. men lidt gør det altså og der værste er kvalmen

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Hm, du må jo helst ikke have "regelmæssige" plukveer... Jeg tror da jeg lige ville give FG et kald - for under alle omstændigheder, lyder det som om det gør ondt på dig? Og det må plukveer ikke... altså ikke sådan ondt-ondt...

jamen det gør ikke så ondt at jeg ikke kan være til

Anmeld

23. januar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

jamen det gør ikke så ondt at jeg ikke kan være til

Nej okay... Jeg kan jo desværre ikke bidrage til hvordan rigtige veer føles, men håber nogle af de andres svar kan hjælpe..

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Nej okay... Jeg kan jo desværre ikke bidrage til hvordan rigtige veer føles, men håber nogle af de andres svar kan hjælpe..

ja men tak for dit svar ellers... nu ser jeg lige tiden an en lille halv time og ser om det bliver bedre. ellers ringer jeg. for synes jeg er begyndt at få det værre

Anmeld

23. januar 2011

Lone Jakobsen

synes bestemt ikke det lyder sjovt, og plukveer må ikke være regelmæssige.

mine veer har altid været neders i maven og meget kraftigt om i lænden. det er kommet som i bølger.

jeg har også flere gange haft kraftig kvalme og kastet op under mine fødsler. samtidig har jeg haft diare og "indre uro"

men du skal sørme da ikke gerne have veer nu. så jeg ville også ringe til fg.

Anmeld

23. januar 2011

FruEllingsen

Synes altså også hellere du må ringe.....

Anmeld

23. januar 2011

lulleh

maven bliver hård. hvis man har veer. altså hvis du har veer i et min. så er din mave hård i et min. og bliver blød igen. ondt i lænden.

Anmeld

23. januar 2011

sandratobias

Jeg ville da nok lige give FG et kald, for det lyder da ikk helt godt zyz jeg.. Men har aldrig haft en ve så kan desværre ikk hjælpe dig... Men ville nok lige ringe.. 

Sandra - uge 35+0... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.