veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.572 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Maja88

hvor gør det ondt henne når man har veer?? eller skal gøre ondt henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

CarinaSB

Maja88 skriver:

hvor gør det ondt henne når man har veer?? eller skal gøre ondt henne??

jeg havde lige som meget stærke mens smerter. Det var i lænden, nederste del af maven og ned i mine lår .. Og så er det som om at maven kramper helt vildt 

Anmeld

23. januar 2011

Talbutikken

De samme steder som plukveer, bare 100 gange værre

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

De samme steder som plukveer, bare 100 gange værre

ja men når du havde plukveer var det så i den nederste del af maven??

Anmeld

23. januar 2011

B&J

det er jo meget forskelligt nogle får jo blide veer andre får dem bare bang også går de først væk når man har født... men kan blodt sige AV AV AV AV

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

B&J skriver:

det er jo meget forskelligt nogle får jo blide veer andre får dem bare bang også går de først væk når man har født... men kan blodt sige AV AV AV AV

jeg tror i misforstår...

er ikke hvordan veer føles. men mere om det er i toppen af maven eller nederste del af maven.

Anmeld

23. januar 2011

B&J

jeg tror i misforstår...

er ikke hvordan veer føles. men mere om det er i toppen af maven eller nederste del af maven.

åhh sorry jeg vil sige ned i maven der hvor mens smerterne ca er  men jeg havde det også i lænden (Staves)

Anmeld

23. januar 2011

Sabina92

åååårh NOOOOOO jeg har altid haft de væreste mens smerter

Anmeld

23. januar 2011

DK

Maja88 skriver:

jeg tror i misforstår...

Ve "maskinen" sidder i toppen af maven/livmoderen, men det gør oftest ondt nederst, altså der hvor man jo åbner sig! Samme sted som mens-smerter, og så er der rigtig mange der også har ondt om i lænden! Altså som en slags bælte rundt om kroppen, der nederst!

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

tak for svar allesammen..

grunden til jeg spørger er fordi jeg siden kl kvart over 6 ca. har haft konstant plukveer- lange og det stikker i toppen af maven. på nøjagtig samme tid ´fik jeg kvalme og har det stadigvæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.