veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

hvor gør det ondt henne når man har veer?? eller skal gøre ondt henne??

Da mine veer startede var det nærmest som en slags mens smerter, bare lidt kraftigere. De veer åbnede jeg mig 3 cm. på. Senere blev de jo kraftigere, og der blev hele maven hård med kraftige smerter, som også trak om i lænden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Carina1977

Hvornår har du egentlig termin?

Anmeld

24. januar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Hvornår har du egentlig termin?

har først termin den 10 marts så den må jo gerne vente.

nårh, men damen på fødegangen sagde det sikkert bare var en blærebetændelse og opsøg egen læge. menn henover natten er det blevet værre- har næsten ikke sovet og det er begyndt at trække ned af mod skambenet, samtidig med maven er konstant hård...

det kan UMULIGT være blærebetændelse og jeg tisser heller ikke oftere eller mindre så.... nu ser jeg dagen an eller må de sku se på mig derinde.

Anmeld

24. januar 2011

SaraLM

Jeg synes faktisk ikke du skal se dagen an, men ringe her til morgen igen og insistere på at blive undersøgt - specielt med tanke på hvor lang tid du nu har haft smerterne/sammentrækningerne og ikke selv mistænker blærebetændelse.

Jeg håber ikke det er begyndende veer og at din baby bliver derinde men synes bestemt du skal tjekkes nu.

Held og lykke og god bedring

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

Maja88 skriver:

nårh, men damen på fødegangen sagde det sikkert bare var en blærebetændelse og opsøg egen læge. menn henover natten er det blevet værre- har næsten ikke sovet og det er begyndt at trække ned af mod skambenet, samtidig med maven er konstant hård...

det kan UMULIGT være blærebetændelse og jeg tisser heller ikke oftere eller mindre så.... nu ser jeg dagen an eller må de sku se på mig derinde.

Jeg syns bestemt heller ikke du skal vente .. Forstår ikke hvorfor de ikke ville se dig når nu ikke er længere henne ??

Men jeg ville tage afsted ! 

Anmeld

24. januar 2011

Mormilla

Jeg synes at du skal ringe til FG og be om at de undesøger dig! Synes at det lyder lidt vildt at du stadig har pluk veer!!!

Anmeld

24. januar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

Jeg synes bare at når maven er hård hele tiden, så er det altså ikke bare en blærebetændelse. Jeg havde en blærebetændelse sidst i graviditeten, da jeg ventede Mark, og der blev min mave altså ikke hård. Jeg synes at når dine smerter er blevet så slemme, så skal du forlange at blive kigget på.

Anmeld

24. januar 2011

lulleh

Maja88 skriver:

som min jdm sagde. maven bliver meget hård når du har veer og bliver blød igen når du har pause. det kan også godt spænde lidt i rygge/lænden

Anmeld

24. januar 2011

TTM

Maja88 skriver:

Jeg vil melde mig under fanenerne som siger;
Ring til FG og kræv de ser på dig!

Det lyder ikke til blærebetændelse, og når det har varet hele natten, så ville jeg ikke stille mig tilfreds med det svar...  Så grib knoglen og ring til FG...!

Anmeld

24. januar 2011

TTM

og kom gerne med en opdatering når du har været i kontakt med dem

håber det bedste foor dig og baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.