Er det der barsel SÅ rosenrødt?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Corn

Og forresten, hvis det var så "nemt", så havde vi nok ikke den mulighed for lang orlov, som netop giver mødre/fædre mulighed for at få en hverdag og nogle rutiner op at køre, inden jobbet kalder igen...

Jeg er næsten stresset ved tanken om at han skal i pasning fra april, for jeg har jo gået og nusset rundt, men nu skal jeg igang med at "putte" ham ind i institutions-rammer, med lidt mere faste puttetider osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Pia.

Nu er det ved at være en del år siden jeg sidst var på barsel... MEN jeg har elsket alle mine barsler og gjort dem så ekstra lange som overhoved muligt - rest ferie m.m ...

Jo gu fanden (undskyld sproget) er det hårdt med en lille baby - men barslen den elskede jeg og så husk på at lige netop den tid med lige netop det her barn kommer ALDRIG igen...

Knus Pia ...

Anmeld

21. januar 2011

slettet_7530

Jeg elskede begge min barsler og orlover som varede fra 3 måneder før til 1,5 år efter børnene var født

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Lyder som dit første barn

Der synes jeg også tiden var lang, men denne gang (3.) er tiden fløjet afsted, men jeg har også alle mine skønne unger som jeg kan give en masse tid.

Det er slut når hverdagen sætter ind

Det er ikke mit første barn

Anmeld

21. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

- som mange tit beskriver det...
Er her slet ingen som syntes det er rigtig hårdt, kedeligt og til tider trist og trivielt?
Jeg kan nogle gange gå og græde og tænke, hallo lille menneske, nu tiger du lige et øjeblik jeg er ved at blive 'siiiiiindsyg'

Er jeg bare unormal, eller syntes alle det er så perfekt og skønt at gå alene hjemme med et lille barn.
For mig er det altså nogle gange bare noget der skal overståes....

Jo, sådan havde jeg det under barslen med den førstefødte.........men, men, her på barsel med nr. 2 er det hele vendt 100%, jeg eeelsker det og nyder det i store mundfulde - det er virkelig fra den ene yderlighed til den anden.

Anmeld

21. januar 2011

LinLin

Jeg ELSKER at være på barsel! Han er 4 mdr nu og jeg skal først tilbage når han er blevet 1 år -SKØNT 

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Tak:0)

Altså nu er det har min anden barsel. Jeg har en datter på 7 år også og dagene går jo også med hende.

Vi står jo op hver dag skal aflevere Asta i skole - vi kører med bus - så går dertid med det - så hjemog lege hygge sove spise osvog så kl 1400skal vi med bus ind og hente hende igen.

Så er det hjem og lave lektier hygge,spise aftesmad i bad og i seng - så dagene går stærkt og når nummer tre kommer så kommer tiden til at gå endnu hurtigere:0)

Da jeg var på barsel med Asta synes jeg også tiden var lidt længere og barsel lidt mere kedsommelig end denne gang.

Jeg tror ikke jeg er født til det, men nyder det - og når man har en stor pige i forvejen, så lærer man virkeligogså hvor hurtig tiden går og hvor priviligeret man er at man kan gå hjemme med sine unger - og så tror jeg man de næste gange hviler mere i det:0)

Christina

Jeg har også et stort barn, og nyder tiden fuldt ud fra vi henter i bh. men formiddagen er lang syntes jeg...

Anmeld

21. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jeg har også et stort barn, og nyder tiden fuldt ud fra vi henter i bh. men formiddagen er lang syntes jeg...

Smiler:0)

Det kan den da også være - og nogle dage så tager jeg mig da også i at tænke - jeg aner ikke hvad jeg skal lave med dig lige nu:0)

Jeg bor 5 min. gang fra Bilka - og keder jeg mig for meget - så går jeg derover:0) Ha ha - det lyder sku lamt:0)

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Smiler:0)

Det kan den da også være - og nogle dage så tager jeg mig da også i at tænke - jeg aner ikke hvad jeg skal lave med dig lige nu:0)

Jeg bor 5 min. gang fra Bilka - og keder jeg mig for meget - så går jeg derover:0) Ha ha - det lyder sku lamt:0)

Nej, syntes da bare det er fantastisk at du gør det.
Det lyder som om jeg bare lige er inde i en trættende periode, jeg orker ikke at lave noget herhjemme eller gå en tur. Og det smitter selvfølgelig af på det hele... Desværre. Jeg håber snart jeg kommer 'ovenpå' igen.. For det er sidste gang jeg skal på barsel og jeg vil SÅ gerne nyde det, selvom jeg syntes det er SUPER hårdt!

Anmeld

21. januar 2011

Noneother

Det er da selvfølgelig hårdt til tider. Det vil jeg ikke benægte.

Når det så er sagt så eeeeelsker jeg at gå derhjemme med den lille. OG jeg ville ønske at min barsel varede lidt længere, så jeg ikke behøvede at aflevere ham i DP til februar.

Selvom det nu osse bli´r meget hyggeligt at komme tilbage bag baren.  -indtil jeg starter i skole igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.