Hvad kalder I babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

DK

Jamen, Bimmeren er jo bare Bimmeren. Også selv om han har/får et rigtigt navn, Richard, så er det bare så svært at stoppe med Bimmeren, for Bimmeren ER jo Bimmeren!

Det var min mor der startede det da jeg kun var cirka 6 uger henne. Hun sagde noget i stil med "lad os nu se hvad den lille Bimmer derinde vil". Så begyndte min søster at grine og sagde "Bimmer, ha ha ha". Jeg sagde så "eeeejjjj, hør her, den hedder ikke Bimmeren, den hedder noget sødt noget" (jeg gik og tænkte på guldkornet). Nå, men lige siden da hang Bimmer/Bimmeren bare ved, og nu kalder vi ham jo selv, og ALLE dem vi kender, ham for Bimmeren!

Det bliver spændende om vi kan holde op med det hvis han da nogensinde kommer ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

otlitrom

DK skriver:

Jamen, Bimmeren er jo bare Bimmeren. Også selv om han har/får et rigtigt navn, Richard, så er det bare så svært at stoppe med Bimmeren, for Bimmeren ER jo Bimmeren!

Det var min mor der startede det da jeg kun var cirka 6 uger henne. Hun sagde noget i stil med "lad os nu se hvad den lille Bimmer derinde vil". Så begyndte min søster at grine og sagde "Bimmer, ha ha ha". Jeg sagde så "eeeejjjj, hør her, den hedder ikke Bimmeren, den hedder noget sødt noget" (jeg gik og tænkte på guldkornet). Nå, men lige siden da hang Bimmer/Bimmeren bare ved, og nu kalder vi ham jo selv, og ALLE dem vi kender, ham for Bimmeren!

Det bliver spændende om vi kan holde op med det hvis han da nogensinde kommer ud!

Jeg er helt sikker på han kommer ud! Jeg kan desværre bare ikke fortælle, hvornår. Og Bimmeren er Bimmeren.. Også for alle os herinde

Jeg går også og venter på "guldkornet", men indtil videre er det krølfis.. Som jo overhovedet ikke er noget navn, eller et ord.. Men sådan er det nu engang!

Anmeld

21. januar 2011

businesstigger

Alexander var "Itty Bitty" som i lille bitte eller "Lillemanden".

David var enten "Itty Bitty" eller "Minimanden".

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Alexander var "Itty Bitty" som i lille bitte eller "Lillemanden".

David var enten "Itty Bitty" eller "Minimanden".

Hvor kommer Itty Bitty fra?

Anmeld

21. januar 2011

LenaJohansen

her blir malou ikke kaldt andet end " lille musen" eller " trolde"

Anmeld

21. januar 2011

piadas

kitty skriver:

Vi havde en snak herhjemme igår. Min kæreste kan simpelthen ikke have, at jeg har "kælenavne" til babyen inde i maven. Jeg kalder mest babyen for "krølfisen", hvorfor ved jeg ikke, men ja.. Jeg synes nok det er lidt hyggeligt

Vi ved ikke hvilket køn det bliver, og vil heller ikke vide det. Men jeg synes det er svært bare at sige "den" eller "babayen".. Jeg synes det er sjovere den har en form for navn. Det kan være krølfisen, kattekyllingen (kommer herinde fra), bjørneungen, totten, rullepølsen... ja.. Kært barn, mange navne!

Giver I også babyen små navne, og hvordan har Jeres kærester det med det? Her i huset er det i hvert fald ikke velset - men jeg er ligeglad

I der har været gravide er selvfølgelig velkomne til at deltage

Hæhæ, vi kalder hende Gugu!!! Totalt åndssvagt, men det var vores store datter på 6 år, der begyndte at kalde hende Gugu, da jeg ikke var særligt langt hende, så det har hun heddet lige siden. Jeg ved faktisk ikke, hvordan hun kom på det, men nu kalder vi hende allesammen det! Stakkels pigebarn!

Hun skal hedde Ida, medmindre hun slet ikke ligner en Ida, når hun kommer ud, men lige pt. synes jeg Gugu passer bedre til hende...!!!!!!!!

Anmeld

21. januar 2011

businesstigger

kitty skriver:

Hvor kommer Itty Bitty fra?

Det bliver vist en bøvlet forklaring men jeg skal prøve:

Vi ser jo amerikansk fodbold og på mit favorit hold New England Patriots, er der en spiller der hedder Tom Brady. Jeg jokede med at det var en lillebitte Patriot fan jeg havde i maven. Johnny er fan af et andet hold og hans favorit spiller er (i sports termer) en gammel mand. Tom Brady derimod er yngre, gift med en super model og så ser han også rigtig godt ud så  - derfor drillede jeg med at det var en Tom Brady jeg havde i maven og det blev til Itty Bitty Brady som så bare blev til Itty Bitty.

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Det bliver vist en bøvlet forklaring men jeg skal prøve:

Vi ser jo amerikansk fodbold og på mit favorit hold New England Patriots, er der en spiller der hedder Tom Brady. Jeg jokede med at det var en lillebitte Patriot fan jeg havde i maven. Johnny er fan af et andet hold og hans favorit spiller er (i sports termer) en gammel mand. Tom Brady derimod er yngre, gift med en super model og så ser han også rigtig godt ud så  - derfor drillede jeg med at det var en Tom Brady jeg havde i maven og det blev til Itty Bitty Brady som så bare blev til Itty Bitty.

Det var indviklet. Men jeg var næsten sikker på at der var noget med football

Anmeld

21. januar 2011

NinaE

Det var dog en forfærdelig masse nuttede navne.... vores hedder pt. "Amøben" 

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

NinaE skriver:

Det var dog en forfærdelig masse nuttede navne.... vores hedder pt. "Amøben" 

hihi.. Måske ikke så nuttet, men jeg smiler. hihi. Herligt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.