VNB skriver:
tror også det er helt normalt! 
det gør det på en eller anden måde meget lettere at forholde sig til at der rent faktisk er ET LILLE MENNESKE derinde! Det gjorde det ihvertfald for os 
hmm akut scanning??!! der er noget jeg er gået helt glip af! Hvad dog???? 
Ja, så er der noget du er gået glip af 
Jeg blev obset for blindtarmsbetændelse, grundet smerter i højre side af maven, forhøjet CRP og temp-forhøjelse.. Det så de ved egen læge til akuttid onsdag. Onsdag aften måtte jeg så til vagtlæge, fordi jeg fik feber, og smerterne ikke blev bedre. Igår var jeg så igen til egen læge, da det hele var uændret. Stadig obs blindtarmen.. Men CRP'en var ikke steget yderligere, så han vidste ikke helt hvad det kunne være.. Men var nu bange for at der var betændelse i livmoderen i stedet, fordi smerten sad dér, når han rørte ved den..
Så ringede han til en gynækolog, og der fik jeg en akuttid til scanning, og bjørnen kom hjem og tog med. Men baby har det godt, og de kan ikke svare på, hvad det er.. Men det er ikke krølfisen, for den har det godt.. Så må forholde mig i ro, og vente og se..
Laaang historie, men gud hvor var jeg nervøs igår. Og det sidder stadig i kroppen idag. Jeg er ikke rigtig færdig med at bearbejde frygten for at miste barnet. Men alt er godt. Heldigvis!
Anmeld