Hvad kalder I babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

2babygirls

Vi kaldte maven for Bebsen eller baby for familien måtte ikke vide kønnet  LOVE SURPRICES!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

K.Rehder

Selv om vi allerede ved hvad hun skal hedde når hun kommer ud, kalder vi hende stadig for Bette Vims He! He!...ved faktisk ikke hvor det kommer fra.

Anmeld

21. januar 2011

>>Carina<<

Her hed Magnus "skrubbert" ved egentlig ik hvorfor men det har holdt ved han ER altså også en lille skrubbert

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

VNB skriver:

tror også det er helt normalt!

det gør det på en eller anden måde meget lettere at forholde sig til at der rent faktisk er ET LILLE MENNESKE derinde! Det gjorde det ihvertfald for os

hmm akut scanning??!! der er noget jeg er gået helt glip af! Hvad dog????

Ja, så er der noget du er gået glip af

Jeg blev obset for blindtarmsbetændelse, grundet smerter i højre side af maven, forhøjet CRP og temp-forhøjelse.. Det så de ved egen læge til akuttid onsdag. Onsdag aften måtte jeg så til vagtlæge, fordi jeg fik feber, og smerterne ikke blev bedre. Igår var jeg så igen til egen læge, da det hele var uændret. Stadig obs blindtarmen.. Men CRP'en var ikke steget yderligere, så han vidste ikke helt hvad det kunne være.. Men var nu bange for at der var betændelse i livmoderen i stedet, fordi smerten sad dér, når han rørte ved den..

Så ringede han til en gynækolog, og der fik jeg en akuttid til scanning, og bjørnen kom hjem og tog med. Men baby har det godt, og de kan ikke svare på, hvad det er.. Men det er ikke krølfisen, for den har det godt.. Så må forholde mig i ro, og vente og se..

Laaang historie, men gud hvor var jeg nervøs igår. Og det sidder stadig i kroppen idag. Jeg er ikke rigtig færdig med at bearbejde frygten for at miste barnet. Men alt er godt. Heldigvis!

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Heise skriver:

ups

vores scanningssygeplejerske hos nr 4 kaldte den for "fryns"

hehe går nok..

kan jo ikke blive forarget eller noget DU aldrig ville kalde din for bebser...

men det hedder vores, men det nyeste kælenavn den har fået af sin tante er: Baby Brodersen

Anmeld

21. januar 2011

Lotus86

I starten kaldte jeg den for 'lille baby Rose' - det var der faktisk mange der gjorde, men da vi så fandt ud af at det var en dreng, så syntes jeg det var lidt synd for ham, så nu hedder han ikke rigtig noget, andet end baby, min kæreste kalder ham dog for 'bambino'

Anmeld

21. januar 2011

SiLiMiMa

Maja88 skriver:

hehe går nok..

kan jo ikke blive forarget eller noget DU aldrig ville kalde din for bebser...

men det hedder vores, men det nyeste kælenavn den har fået af sin tante er: Baby Brodersen

det var godt

baby brodersen - det er sødt

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Heise skriver:

det var godt

baby brodersen - det er sødt

hehe ja synes også det er godt. men det er kun når den bliver omtalt til andre vi bruger det..

nu er den i snart 8½ måned blevet kaldt for bebser, så er svært at ligge fra sig

Anmeld

21. januar 2011

AnneBJ

Min kæreste kaldte ham for "bette pjevs" indtil vi vidste kønnet. Jeg sagde vist mest "den lille", "babyen" eller "stumpen"

"stump" hænger stadig lidt ved, men ellers bliver han kaldt lillemand, lilleput og omtalt som både dreng, knægt, purk og gut

I starten kaldte min kæreste også babyen for junior, fordi det er han selv blevet kaldt, og hans far senior. Men jeg blev bare ved med at se gravide arnold for mig i filmen "Junior" så jeg har nedlagt totalt veto, forbud og alt hvad man ellers kan, mod at han kalder ham Junior...

Synes det er fint med et navn, det for svært for mig at kalde fosteret "den" - det gjorde det mere virkeligt at navngive den, selvom vi ikke kendte kønnet..

Anmeld

21. januar 2011

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Min kæreste kaldte ham for "bette pjevs" indtil vi vidste kønnet. Jeg sagde vist mest "den lille", "babyen" eller "stumpen"

"stump" hænger stadig lidt ved, men ellers bliver han kaldt lillemand, lilleput og omtalt som både dreng, knægt, purk og gut

I starten kaldte min kæreste også babyen for junior, fordi det er han selv blevet kaldt, og hans far senior. Men jeg blev bare ved med at se gravide arnold for mig i filmen "Junior" så jeg har nedlagt totalt veto, forbud og alt hvad man ellers kan, mod at han kalder ham Junior...

Synes det er fint med et navn, det for svært for mig at kalde fosteret "den" - det gjorde det mere virkeligt at navngive den, selvom vi ikke kendte kønnet..

Min lillebror siger i øvrigt konsekvents BEBSER - og insisterer på at blive ved med det, med mindre han må vælge hans navn... hm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.