Hvad kalder I babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

SiLiMiMa

Maja88 skriver:

herhjemme hedder den som sagt bebser eller bebsern..

men alle scanningsdamerne har kaldt den for en hyggefis eller puttefis..

ups

vores scanningssygeplejerske hos nr 4 kaldte den for "fryns"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Fru Nielsen

Nicklas blev kaldt supermand life fra da jeg fandt ud af det var en dreng....

Mathias blev kaldt lillebror

Og den lille nye i maven kalder jeg "den bette"

Anmeld

21. januar 2011

VNB

kitty skriver:

Viggo hvor fint!

Min far kalder baby for "junior", så det må være hans kælenavn til den. Lægen igår til akutscanningen kaldte den for "banditten".. Jeg tror altså det er ganske normalt at finde et navn (eller som jeg: 1000)..

tror også det er helt normalt!

det gør det på en eller anden måde meget lettere at forholde sig til at der rent faktisk er ET LILLE MENNESKE derinde! Det gjorde det ihvertfald for os

hmm akut scanning??!! der er noget jeg er gået helt glip af! Hvad dog????

Anmeld

21. januar 2011

Bavianis

Her er det "Baby", "Abekatten", "Gorillaungen", Birk, "ham/han" eller "bebs". 

Anmeld

21. januar 2011

merichs

Chanel blev kaldt alfen eller alfebarnet... Og det bliver stadig brugt som kælenavn

Anmeld

21. januar 2011

birthee

Frederik blev kaldt for blop - fra min søsters børn tror jeg det er...

Den lille vi venter nu, kalder vi for Fidus - Frederik kalder den bare for baby...

Men det gør det lidt mere virkeligt at have en form for navn til "den"...

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

kitty skriver:

Vi havde en snak herhjemme igår. Min kæreste kan simpelthen ikke have, at jeg har "kælenavne" til babyen inde i maven. Jeg kalder mest babyen for "krølfisen", hvorfor ved jeg ikke, men ja.. Jeg synes nok det er lidt hyggeligt

Vi ved ikke hvilket køn det bliver, og vil heller ikke vide det. Men jeg synes det er svært bare at sige "den" eller "babayen".. Jeg synes det er sjovere den har en form for navn. Det kan være krølfisen, kattekyllingen (kommer herinde fra), bjørneungen, totten, rullepølsen... ja.. Kært barn, mange navne!

Giver I også babyen små navne, og hvordan har Jeres kærester det med det? Her i huset er det i hvert fald ikke velset - men jeg er ligeglad

I der har været gravide er selvfølgelig velkomne til at deltage

tja vi ønsker heller ikke at vide kønnet, og den lille, hedder nok mest bare den lille, den bette eller den Den er jo så stor vi ikke rigtig synes vi længere kunne kalde den for spiren eller vores lille bønne

Anmeld

21. januar 2011

NessaXenia

min kæreste og jeg kalder vores lille pige for Nessa (kælenavn) eller Vanessa da hun skal hedde det  ellers er det tulle eller love,

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

Jeg kaldte "den" for det meste bare for "Bebsen"....

Hele min mands familie kaldte den "Adolf" fordi min mand er 2. verdenskrig nørd.... de synes det var evigt morsomt og jeg var bare glad for at vi fik en pige så det kælenavn/øgenavn ikke hang ved!

Carsten sagde ikke så meget til det, jeg tror han var lidt ligeglad med hvad den blev kaldt

Anmeld

21. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De to gange jeg har været gravid har vores baby bare heddet babyen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.