Hvad kalder I babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

SiLiMiMa

kitty skriver:

Vi havde en snak herhjemme igår. Min kæreste kan simpelthen ikke have, at jeg har "kælenavne" til babyen inde i maven. Jeg kalder mest babyen for "krølfisen", hvorfor ved jeg ikke, men ja.. Jeg synes nok det er lidt hyggeligt

Vi ved ikke hvilket køn det bliver, og vil heller ikke vide det. Men jeg synes det er svært bare at sige "den" eller "babayen".. Jeg synes det er sjovere den har en form for navn. Det kan være krølfisen, kattekyllingen (kommer herinde fra), bjørneungen, totten, rullepølsen... ja.. Kært barn, mange navne!

Giver I også babyen små navne, og hvordan har Jeres kærester det med det? Her i huset er det i hvert fald ikke velset - men jeg er ligeglad

I der har været gravide er selvfølgelig velkomne til at deltage

spunk, spunk 2, "den lille", babyen.......

ét ord, du ALDRIG må bruge (hvis det står til mig!) er BEBS eller BEBSEN!!! synes det lyder dumt, men det er nok bare mig

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Tystys14

Lige nu hvor hun er i maven kalder jeg hende lille-pigen, kæresten kalder hende lille-prinsesse hihi

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der gør det! Han blev sgu nærmest sur, ham bjørnen!

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

VNB skriver:

det er SÅÅÅÅ sødt med krølfisen!

Vi kaldte Viktor for "Spirillen" mens han lå i maven. Det hænger også stadig ved faktisk  vi kalder ham det som kælenavn nu, sammen med Viggo 

Navnet spirillen kom sig egentlig af at jeg kaldte den bette spire for "spirevippen" i starten, min kæreste hørte så forkert, og troede jeg sagde spirillen  det gik han rundt og kaldte den, og siden kaldte vi ikke babyen andet end det. Hele vores familie begyndte oveni købet også at kalde den for spiril! sødt

Viggo hvor fint!

Min far kalder baby for "junior", så det må være hans kælenavn til den. Lægen igår til akutscanningen kaldte den for "banditten".. Jeg tror altså det er ganske normalt at finde et navn (eller som jeg: 1000)..

Anmeld

21. januar 2011

<3

Tjaeh... øehhhh er nok lidt på begge hold. Fandt det også svært at kalde maven "dudidudi" eller "prinsessen" - det skuer i mine ører.

Så vi kaldte maven for "Birger", og ganske enkelt fordi at det var et navn vi aldrig kunne finde på at overveje at give barnet men som alligevel er lidt sødt HAHA Håber det giver mening

Anmeld

21. januar 2011

LinLin

David hed "Babyen" - det samme gjorde Adam indtil vi fandt ud af det var en dreng - derefter Lillebror eller Adam

Anmeld

21. januar 2011

Rockertand

Heise skriver:

spunk, spunk 2, "den lille", babyen.......

ét ord, du ALDRIG må bruge (hvis det står til mig!) er BEBS eller BEBSEN!!! synes det lyder dumt, men det er nok bare mig

heise

YES - hader "BEBS"......

Anmeld

21. januar 2011

Termitbanan

Jeg er begyndt at kalde babyen for 'Tjavsen'..

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

herhjemme hedder den som sagt bebser eller bebsern..

men alle scanningsdamerne har kaldt den for en hyggefis eller puttefis..

Anmeld

21. januar 2011

meem

Vi ved heller ikke om det bliver en dreng eller pige, og har valgt ikke at få det af vide...

Vores baby bliver kaldt grønærten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.