drømte i nat ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Er du tit derinde? Der ligger rigtig mange gode ting, men godt nok også noget værre juks

Nope...men..tror vi skal lægge vores snak et andet sted hen, da det er temmeligt meget uden for trådens formål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Pige2009

Nope...men..tror vi skal lægge vores snak et andet sted hen, da det er temmeligt meget uden for trådens formål

Arh, din sippe. Det er charmen ved dette forum

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Arh, din sippe. Det er charmen ved dette forum

Nej er ikke spor sippet, men har før oplevet at få at vide, at nu kom man for langt uden for emnet..så det respekterer jeg

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Nej er ikke spor sippet, men har før oplevet at få at vide, at nu kom man for langt uden for emnet..så det respekterer jeg

Jeg synes det pudsigt, at ens tråde får en drejning og jeg har intet imod et lille sidespor mellem andre brugere i mine tråde Men ja... Der er nogen, der bliver mopsede. Over and out

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg synes det pudsigt, at ens tråde får en drejning og jeg har intet imod et lille sidespor mellem andre brugere i mine tråde Men ja... Der er nogen, der bliver mopsede. Over and out

abselut ingen mobsede miner herfra

er bare glad for at vi alle kan være lidt sære med de drømme og at jeg ikke er alene ..

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

abselut ingen mobsede miner herfra

er bare glad for at vi alle kan være lidt sære med de drømme og at jeg ikke er alene ..

Dejligt. Nej, du er absolut ikke alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.