havde en drøm i nat omkring min kærestes bedste ven ( og nogle rumvæsener , men det er ikke lige dem jeg er så bekymret for
) som sædvanlig kan jeg kun huske små brudstykker af drømmen men et der står meget klart er et kort øjeblik hvor jeg er alene med kærestens bedste ven . Jeg siger noget med at lyset snart tænder hvorefter han vælter mig og kravler ind over mig og siger noget i stil med at han tænder på MIG ..
det er ikke første gang jeg drømmer om ham og sikkert langt fra sidste , drømmer faktisk indimellem om ham , især her på det sidste .. jeg må ærligt indrmme at jeg nok selv har et eller andet for ham , ikke noget jeg nogensinde ville gøre noget ved !!! og ikke mere end at jeg synes han er super sød ( og ret fræk ) og så kigger han indimellem på mig med sådan nogle øjne som om han kan se hvad jeg tænker og at han har det på samme måde som mig
men elsker min kæreste mere end jeg kan beskrive med ord og vil aldrig forlade ham for noget eller nogen !!
men ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved de her drømme , degiver mig simpelthen så dårlig samvittighed !
ved egentlig ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg måske høre om der er nogle gode råd til at slippe af med de her drømme og så måske om der er nogle der også engang imellem drømmer om andre end lige kæresten eller manden så jeg ikke skal føle mig så alene ...
men tak fordi i læste med 
Anmeld