drømte i nat ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Molly8

Anonym skriver:

havde en drøm i nat omkring min kærestes bedste ven ( og nogle rumvæsener , men det er ikke lige dem jeg er så bekymret for   ) som sædvanlig kan jeg kun huske små brudstykker af drømmen men et der står meget klart er et kort øjeblik hvor jeg er alene med kærestens bedste ven . Jeg siger noget med at lyset snart tænder hvorefter han vælter mig og kravler ind over mig og siger noget i stil med at han tænder på MIG ..

det er ikke første gang jeg drømmer om ham og sikkert langt fra sidste , drømmer faktisk indimellem om ham , især her på det sidste ..  jeg må ærligt indrmme at jeg nok selv har et eller andet for ham , ikke noget jeg nogensinde ville gøre noget ved !!! og ikke mere end at jeg synes han er super sød ( og ret fræk ) og så kigger han indimellem på mig med sådan nogle øjne som om han kan se hvad jeg tænker og at han har det på samme måde som mig  men elsker min kæreste mere end jeg kan beskrive med ord og vil aldrig forlade ham for noget eller nogen !!

men ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved de her drømme , degiver mig simpelthen så dårlig samvittighed !

ved egentlig ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg måske høre om der er nogle gode råd til at slippe af med de her drømme og så måske om der er nogle der også engang imellem drømmer om andre end lige kæresten eller manden så jeg ikke skal føle mig så alene ...

men tak fordi i læste med

Hvad med bare at nyde drømmen? Lad dig tændes - og vend dig så om mod manden og væk ham med et kys..

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Den slags drømme er altså helt normale...bare så du ved det.
Og du skal IKKE have dårlig samvittighed...hvorfor dog det??
Man er ikke herre over sin underbevidsthed.
Og så er det da en ret fredelig måde at udleve sine "drømme" på.
Man er jo ikke det mindste utro.
Endelig, så vil man igen og igen opleve den slags tiltrækning og små fantasier i sit liv, også selvom man aldrig kunne drømme om, at gøre det til virkelighed.

Min måde at udleve den slags små "besættelser" på, har været at sætte mig ned og skrive en rigtig saftig historie, hvor jeg bare har ladet fantasien gå helt amok og løbe linen helt ud..og så har jeg læst den nogle gange....og slettet den.
Så har jeg udlevet det hele, og det er forsvundet op i den blå himmel.
Nå jeg så senere har mødt fyren i forskellige sammenhænge, så har jeg nærmest undret mig over, hvad jeg dog syntes kunne være SÅ lækkert ved ham.

Kærligst
Sussie

tja ,, det har du jo ret i .. du er jo som altid så mega klog

og ja jeg kunne da sådan set også godt tænke mig at læse de historier !

men det hjælper mig lidt at jeg ikke er den enste i verden der har disse drømme ..

næste gang lader jeg mig selv rive med

tak

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Hvad med bare at nyde drømmen? Lad dig tændes - og vend dig så om mod manden og væk ham med et kys..

Kh Molly

det vil jeg så gøre

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Klasse. Dem vil jeg da gerne læse

Gone with the wind  

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

tja ,, det har du jo ret i .. du er jo som altid så mega klog

og ja jeg kunne da sådan set også godt tænke mig at læse de historier !

men det hjælper mig lidt at jeg ikke er den enste i verden der har disse drømme ..

næste gang lader jeg mig selv rive med

tak

Klog, nej..jeg ved måske meget, men det gør ikke en klog.
Men tak for rosen.

Og vedr. mine historier...uha...får røde ører ved at tænke på at andre skulle læse dem, så de er alle blevet destrueret efter en tid

Anmeld

21. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Gone with the wind  

Så må du gemme de næste

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Så må du gemme de næste

Naaahhh..det tror jeg ikke lige..og..jeg må indrømme at det er meget længe siden, at jeg har oplevet det.
Min mand tager al min opmærksomhed, så selv min underbevidsthed laver sjældent svinkeærrinder af den art

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Naaahhh..det tror jeg ikke lige..og..jeg må indrømme at det er meget længe siden, at jeg har oplevet det.
Min mand tager al min opmærksomhed, så selv min underbevidsthed laver sjældent svinkeærrinder af den art

Dejligt at høre. Jeg tror alle ind imellem drømmer om andre

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Dejligt at høre. Jeg tror alle ind imellem drømmer om andre

Jamen det er det da...har tit snakket med veninder om netop det fænomen, og kan også huske det fra mig selv. Manner...når man vågner op om morgenen og har bare SÅ røde ører..uha uha
Hehe!

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Jamen det er det da...har tit snakket med veninder om netop det fænomen, og kan også huske det fra mig selv. Manner...når man vågner op om morgenen og har bare SÅ røde ører..uha uha
Hehe!

Åh, ja. Kender det kun alt for godt. Ej, du burde slå dig på, at skrive erotiske noveller. Jeg elsker en saftig historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.