Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Åh, ja. Kender det kun alt for godt. Ej, du burde slå dig på, at skrive erotiske noveller. Jeg elsker en saftig historie
Åh, ja. Kender det kun alt for godt. Ej, du burde slå dig på, at skrive erotiske noveller. Jeg elsker en saftig historie
Naaahh..jeg tror jeg holder mig til de genrer jeg allerede breder mig over LOL
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Naaahh..jeg tror jeg holder mig til de genrer jeg allerede breder mig over LOL
Jamen jeg er ivrig læser, så del du bare ud...
Baagøe skriver: Jamen jeg er ivrig læser, så del du bare ud...
Du kan bare søge på mit navn inde på fyldepennen.dk, der ligger vist et par tekster.
SussieThyssen skriver: Du kan bare søge på mit navn inde på fyldepennen.dk, der ligger vist et par tekster.
Nå, ja den side kender jeg godt. Lauras fars niece er vist også derinde
Baagøe skriver: Nå, ja den side kender jeg godt. Lauras fars niece er vist også derinde
SussieThyssen skriver:
Hvad betyder det?
Baagøe skriver: Hvad betyder det?
At det er top nice at din ehhh..var det din mands niece???...der også er på fyldepennen.dk
SussieThyssen skriver: At det er top nice at din ehhh..var det din mands niece???...der også er på fyldepennen.dk
Lauras fars niece... Mener hun hedder Linealen eller noget i den dur
Baagøe skriver: Lauras fars niece... Mener hun hedder Linealen eller noget i den dur
aha ok.
SussieThyssen skriver: aha ok.
Er du tit derinde? Der ligger rigtig mange gode ting, men godt nok også noget værre juks
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128