Har du eller dit barn været på julemærkehjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg har været på julemærkehjem- jeg tabte 15 kg og tabte lidt derhjemme også- og har ellers holdt den samme vægt derfra, indtil jeg blev gravid - det er den bedste beslutning, jeg har taget i hele mit liv! (udover at få min dejlige datter) - det er et helt fantastisk sted at være, alle er venner med alle!

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Fru Dinesen

Det har jeg og min mand ... det var der vi fandt sammen 

Nu er vi gift og har 3 skønne unger 

vi var i Hobro 1998 3 mdr i sommer månederne 

Helt igennem fantastisk tid Åhhh hvor vi savner det 

Anmeld

21. januar 2011

skønneunger

jeg har været på julemærkehjem 2 gange første gang var ca i 1991 og anden gang ca i 1993. Begge gange var på fjordmark i kollund. jeg kommer selv fra københavn så det var en stor omvæltning i hverdagen, men kan kun se tilbage til den tid med glæde og rigtig mange gode minder.

jeg var der selv for at tabe mig og pga problemer derhjemme og selvom jeg tog det hele på igen efter et par år så var det altså bare rart at være et sted sammen med andre børn der heller ikke havde det alt for let derhjemme, man har et utroligt stort sammenhold sådan et sted. jeg ville nu godt være 12 år igen og tage en gang mere

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

skønneunger skriver:

jeg har været på julemærkehjem 2 gange første gang var ca i 1991 og anden gang ca i 1993. Begge gange var på fjordmark i kollund. jeg kommer selv fra københavn så det var en stor omvæltning i hverdagen, men kan kun se tilbage til den tid med glæde og rigtig mange gode minder.

jeg var der selv for at tabe mig og pga problemer derhjemme og selvom jeg tog det hele på igen efter et par år så var det altså bare rart at være et sted sammen med andre børn der heller ikke havde det alt for let derhjemme, man har et utroligt stort sammenhold sådan et sted. jeg ville nu godt være 12 år igen og tage en gang mere

nemlig rigtig rart at være et sted hvor man er sammen med andre med samme problemer som en selv..

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Nej, det har jeg aldrig været.

Men ved at mine forældre snakkede om det, fordi mit selvværd på et tidspunkt var så langt nede, at lægen anbefalede et ophold på julemærkehjem. Og selvom jeg aldrig har været overvægtig..  

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

Valkyrien skriver:

Nej, det har jeg aldrig været.

Men ved at mine forældre snakkede om det, fordi mit selvværd på et tidspunkt var så langt nede, at lægen anbefalede et ophold på julemærkehjem. Og selvom jeg aldrig har været overvægtig..  

Julemærkehjem er jo heller ikke kun for overvægtige børn

Det er også for børn med problemer.

Anmeld

27. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Min søster har været på den i skælskør...

den skulle være rigtigt god...

Anmeld

27. januar 2011

H+S Skjolgborg.

MaleneF skriver:

Som overskiften lyder..

Har du eller dit barn været på julemærkehjem..? Der nok ikke er mange herinde der har børn i den aldersgruppe, men ja, nu spørger jeg alligevel

Jeg har selv været på Julemærkehjemmet Skælskør i 3 mdr 2002-2003, og jeg er stolt af det! Det var helt igennem fantastisk oplevelse, og hvilken personlig udvikling man går igennem.

Og hvor jeg dog savner det.. :/

Der var min søster også skide godt sted sagde hun....

Anmeld

27. januar 2011

M.O.A.R.

Henriettemortil4 skriver:

Der var min søster også skide godt sted sagde hun....

Det er det virkelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.