Har du eller dit barn været på julemærkehjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Hvem?

MaleneF skriver:

34 kg????

Hold da kæft, sikke en sej knægt!

Det er rigtig hårdt, vi havde også løbetræning hver dag, gymnastik og svømning en gang om ugen..

Ja, han VAR en stor dregn, han har efterfølgende smidt mere, og er nu en streg i luften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

M.O.A.R.

Eva. skriver:

Nej, men sidder og tænker om det mon virker...kender nogle børn som har men de ryger tilbage i det samme...der er jo desværre en grund til de blev tykke, så måske det ville gavne mere at sende forældrene afsted...? eller?

Hvad er jeres erfaringer med det...tabte I jer, holdt I det og hvorfor eller hvorfor ikke og hvad med dem I kender der har gået der?

Bare lige lidt neygerrighed herfra..

Ja altså, jeg tabte mig 8,5 kg og kom ned på min idealvægt. Jeg holdte det længe, også motionen og det hele.
Det gik faktisk først ned af bakke (vægten røg op) da jeg kom ind i et forhold med en som ikke rigtig behandlede mig som han skulle og som slog. Tog meget på mens jeg var sammen med ham.. Men det var først 2½ år efter jeg kom hjem fra mit ophold deroppe.
Men efter jeg fik mandet mig og til at slå op, tabte jeg mig 18 kg igen.

Nu er der det tilbage efter jeg var gravid, og jeg har ærlig talt været rigtig doven og dum, nu når jeg ikke har fået gået nogle ture med barnevognen..

(Ja der fik du også lige lidt af min livshistorie )

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

SanneBoe skriver:

Ja, han VAR en stor dregn, han har efterfølgende smidt mere, og er nu en streg i luften

Godt nok sejt gået!!

Anmeld

21. januar 2011

Aves..

MaleneF skriver:

Ja altså, jeg tabte mig 8,5 kg og kom ned på min idealvægt. Jeg holdte det længe, også motionen og det hele.
Det gik faktisk først ned af bakke (vægten røg op) da jeg kom ind i et forhold med en som ikke rigtig behandlede mig som han skulle og som slog. Tog meget på mens jeg var sammen med ham.. Men det var først 2½ år efter jeg kom hjem fra mit ophold deroppe.
Men efter jeg fik mandet mig og til at slå op, tabte jeg mig 18 kg igen.

Nu er der det tilbage efter jeg var gravid, og jeg har ærlig talt været rigtig doven og dum, nu når jeg ikke har fået gået nogle ture med barnevognen..

(Ja der fik du også lige lidt af min livshistorie )

Ok..så du tog på igen,...som de fleste...og det er jo præcis min pointe, man skal arbejde med vægttab på en anden måde eller indgangen til den i hvert fald.. Nå, men tak for svar.. håber du finder vejen og viljen til et varigt vægttab..

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

Ok..så du tog på igen,...som de fleste...og det er jo præcis min pointe, man skal arbejde med vægttab på en anden måde eller indgangen til den i hvert fald.. Nå, men tak for svar.. håber du finder vejen og viljen til et varigt vægttab..

Ja det gør de fleste nok, men der er også mange der holder den.. Og nogle af os, f.eks. mig, har store knogler og gener som gør jeg har let ved at tage på.

Og tak.

Anmeld

21. januar 2011

Aves..

Ja det gør de fleste nok, men der er også mange der holder den.. Og nogle af os, f.eks. mig, har store knogler og gener som gør jeg har let ved at tage på.

Og tak.

Det du siger der er det de fleste store piger undskylder med, gjorde jeg også, men tror ikke helt den holder...5% holder vægttabet i mere end 5 år..det er ikke mange...

Jeg er også robust bygget og ligger derfor i den øvre ende af et normalt bmi...

Men det første er nok at indse at det er for livet man skal leve sundt hvis man vil....jeg har været fed og det gør jeg tager let på og skal passe på altid og det er netop det man skal huske og lære at leve med..men gu er det svært også derfor jeg håber der kommer nogle flere som arbejder med hele mennesker frem for kun symptomet..

Og udnskyld mine spørgsmål..hopper ud af jeres tråd igen.. men lyder godt nok som et super sted....de der hjem..

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

Eva. skriver:

Det du siger der er det de fleste store piger undskylder med, gjorde jeg også, men tror ikke helt den holder...5% holder vægttabet i mere end 5 år..det er ikke mange...

Jeg er også robust bygget og ligger derfor i den øvre ende af et normalt bmi...

Men det første er nok at indse at det er for livet man skal leve sundt hvis man vil....jeg har været fed og det gør jeg tager let på og skal passe på altid og det er netop det man skal huske og lære at leve med..men gu er det svært også derfor jeg håber der kommer nogle flere som arbejder med hele mennesker frem for kun symptomet..

Og udnskyld mine spørgsmål..hopper ud af jeres tråd igen.. men lyder godt nok som et super sted....de der hjem..

Men den "undskyldning" står så i min lægejournal.......

Det er muligt med at spise sundt osv, men hvis man allerede gør det, så er der jo nok også noget andet i vejen.. Og ja, sådan er det jo.. Sådan som det er nu er min egen skyld, da jeg ikke har været ude og gå.. Men ja.....Nemt og sidde og være bagklog bagefter..

...... Men ja det er et super sted.

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Jeg har aldrig været på julemærkehjem, men ville så gerne afsted da jeg har været de der 10-12 år.. måtte jeg bare ikke.. 

Da jeg læste til pædagog, var vi nogle stykker som skrev om julemærkehjem, så der var vi ude og se på et - tror det er det der hedder Kildemose (det ligger v. ølsted, ikk)

Synes det er et genialt koncept.. 

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Skægt.. Hvornår var du det?

Uha...ehhh...jo jeg tror det var i foråret 1986. Var der i knapt 3 mdr under et sygevikariat.

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

KaLee skriver:

Jeg har aldrig været på julemærkehjem, men ville så gerne afsted da jeg har været de der 10-12 år.. måtte jeg bare ikke.. 

Da jeg læste til pædagog, var vi nogle stykker som skrev om julemærkehjem, så der var vi ude og se på et - tror det er det der hedder Kildemose (det ligger v. ølsted, ikk)

Synes det er et genialt koncept.. 

Okay, det er da øv du ikke måtte..

Okay.. Jo det kan godt passe der ligger et derved, jeg er ikke 100 % sikker..

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.