Har du eller dit barn været på julemærkehjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du eller dit barn nogensinde været på julemærkehjem?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.756 visninger
39 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

M.O.A.R.

Som overskiften lyder..

Har du eller dit barn været på julemærkehjem..? Der nok ikke er mange herinde der har børn i den aldersgruppe, men ja, nu spørger jeg alligevel

Jeg har selv været på Julemærkehjemmet Skælskør i 3 mdr 2002-2003, og jeg er stolt af det! Det var helt igennem fantastisk oplevelse, og hvilken personlig udvikling man går igennem.

Og hvor jeg dog savner det.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Hvem?

Som overskiften lyder..

Har du eller dit barn været på julemærkehjem..? Der nok ikke er mange herinde der har børn i den aldersgruppe, men ja, nu spørger jeg alligevel

Jeg har selv været på Julemærkehjemmet Skælskør i 3 mdr 2002-2003, og jeg er stolt af det! Det var helt igennem fantastisk oplevelse, og hvilken personlig udvikling man går igennem.

Jeg har ikke, men min lillebror var for to år siden da han var 12 år, det var hans helt egen beslutning og i løbet af de ti uger han var der, smed han 34 kg, han er idag 14 år og holder stadig kosten, motionen og aktiviteterne derfra, han har ikke fortrudt det en eneste gang, selvom som han selv siger, det var utrolig hårdt - især for dengang en 12 årig.

Det var dog på julemærkehjemmet i Hobro

Anmeld

21. januar 2011

mizz-lillemor06

ja jeg har også været en tur på skælskør julemærkehjem. men nogle år før. kan ikke helt huske hvornår det var.men ja det var en fantastisk oplevelse. de er på en helt anden måde personalet og de andre unge der er der nede.  

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

SanneBoe skriver:

Jeg har ikke, men min lillebror var for to år siden da han var 12 år, det var hans helt egen beslutning og i løbet af de ti uger han var der, smed han 34 kg, han er idag 14 år og holder stadig kosten, motionen og aktiviteterne derfra, han har ikke fortrudt det en eneste gang, selvom som han selv siger, det var utrolig hårdt - især for dengang en 12 årig.

Det var dog på julemærkehjemmet i Hobro

34 kg????

Hold da kæft, sikke en sej knægt!

Det er rigtig hårdt, vi havde også løbetræning hver dag, gymnastik og svømning en gang om ugen..

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

mizz-lillemor06 skriver:

ja jeg har også været en tur på skælskør julemærkehjem. men nogle år før. kan ikke helt huske hvornår det var.men ja det var en fantastisk oplevelse. de er på en helt anden måde personalet og de andre unge der er der nede.  

Skægt du også har været deroppe.. Hvad afdeling var du på?

Ja det er næsten som en anden verden, lyder nok åndssvagt at sige det sådan, men der var ingen mobning og ingen bagtaleri! Og hvilken befrielse det var at vide at dem man hængte ud med deroppe ikke bare tænke og sagde det ene og det andet om en, for vedkommende var i selv samme båd som en selv..

Anmeld

21. januar 2011

MissGeoh

Jeg har været. Da jeg var 12.. Så det er skisme længe siden.. Det var sku den bedste tid da.

Havde det SÅ dejligt på julemærkehjemmet i kollund.

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Som overskiften lyder..

Nej...hverken jeg eller nogen af børnene.
Men jeg har været lærervikar på et.
Jeg synes det er et super koncept, og køber hvert år julemærker, for at støtte det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

SussieThyssen skriver:

Nej...hverken jeg eller nogen af børnene.
Men jeg har været lærervikar på et.
Jeg synes det er et super koncept, og køber hvert år julemærker, for at støtte det.

Kærligst
Sussie

Hvor var det henne?

Det er virkelig også et super koncept, det kan jeg kun give dig ret i.. Jeg køber også julemærker hvert år for at støtte op om det.

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

MissGeoh skriver:

Jeg har været. Da jeg var 12.. Så det er skisme længe siden.. Det var sku den bedste tid da.

Havde det SÅ dejligt på julemærkehjemmet i kollund.

Anmeld

21. januar 2011

grinbidderen

jeg har ikke men min store søster var der i noget tid da hun skulle tage på  da hun ikke kunne og normalt er det jo for at tabe sig men de gjorde så hun begyndte at tage påå. hun havde osse nogen rigtie gode stunder der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.