mizz-lillemor06 skriver:
okay jeg fik en ark julemærker men dem brugte min stedmor ved en fejl. så har faktisk ikke noget der nede fra ud over mine gode minder.
skal da have fundet ud af det skulle være sjovt at se det hele igen.
fik en kærste der nede han var rigtig sødmen slog op på en åndssvag måde.. hehe aflevere et brev den dag jeg blev hentet hjem. hehe ved ikke lige hvorfor jeg skrive det man kom sådan til tænkt på ham.. hehe hehe havde faktisk nogle stykker på de tre måneder. men hvo meget var det lige man lavede den gang.. hehe et kys og det var det. hehe ja det var en dejligt periode.. 
fik også en kanon veninde. vi snakkede sammen nogle gange efter vi kom hjem men har så ikke haft kontakt før jeg fandt hende på facebook.
Sjovt du siger det med at få en kæreste på hjemmet... Jeg fik også "min første kæreste" deroppe..
hihi.. han slog op den dag han tog hjem, han boede i holte og jeg i nakskov. liiiidt lang distance når man ikke er så gammel, og ikke forstår ordenligt, hvad et forhold rigtig går ud på.. 
Nej hvor dejligt!! Og så har du en oog snakke "gamle dage" og gode minder med.. 
Ja HURRA for Facebook...!
Jeg har også fundet nogle af dem jeg gik på hjemmet med, og tænk, vi er 5 der har fået børn, jeg er lige fyldt 21, og de er samme aldersgruppe.. 
Anmeld