Har du eller dit barn været på julemærkehjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

mizz-lillemor06

MaleneF skriver:

Skægt du også har været deroppe.. Hvad afdeling var du på?

Ja det er næsten som en anden verden, lyder nok åndssvagt at sige det sådan, men der var ingen mobning og ingen bagtaleri! Og hvilken befrielse det var at vide at dem man hængte ud med deroppe ikke bare tænke og sagde det ene og det andet om en, for vedkommende var i selv samme båd som en selv..

jamen kan ikke helt huske hvad den hed men den sidste helt nede for enden.

har tit tænkt på at det kunne være sjovt at se det hele igen. det var alligevel der mit liv blev forandret. er desværre bleven lidt stor igen i dag men den tid der nede var guld værd.

ja ingen mobberi og man kunne være den man var. det var en dejlig følelse kan jeg huske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

M.O.A.R.

mizz-lillemor06 skriver:

jamen kan ikke helt huske hvad den hed men den sidste helt nede for enden.

har tit tænkt på at det kunne være sjovt at se det hele igen. det var alligevel der mit liv blev forandret. er desværre bleven lidt stor igen i dag men den tid der nede var guld værd.

ja ingen mobberi og man kunne være den man var. det var en dejlig følelse kan jeg huske.

Fjorden

Jeg har ikke været der oppe siden Gammel-elev-dag i 2003 mener jeg det var..
Ja, jeg er desværre også blevet stor igen Ja der havde man godt nok også en masse fantastisk støtte og vigtigst af alt, træningskammerater som ikke sprang fra

Anmeld

21. januar 2011

mizz-lillemor06

MaleneF skriver:

Fjorden

Jeg har ikke været der oppe siden Gammel-elev-dag i 2003 mener jeg det var..
Ja, jeg er desværre også blevet stor igen Ja der havde man godt nok også en masse fantastisk støtte og vigtigst af alt, træningskammerater som ikke sprang fra

ja lige præcis.. kan godt huske det nu du skriver det.

hvor tit er der det der gammel elev fest noget??

selvom jeg er bleven stor i dag igen så har mn hjerne alligevel taget en del af tingene med. mht mine madvaner der er bare nogle ting som jeg slet ikke kan have. 

hehe men ja når man sidder og tænker over det så savner jeg det faktisk også.

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

mizz-lillemor06 skriver:

ja lige præcis.. kan godt huske det nu du skriver det.

hvor tit er der det der gammel elev fest noget??

selvom jeg er bleven stor i dag igen så har mn hjerne alligevel taget en del af tingene med. mht mine madvaner der er bare nogle ting som jeg slet ikke kan have. 

hehe men ja når man sidder og tænker over det så savner jeg det faktisk også.

Jeg mener det er anden lørdag i august.. Det er noget det kan undersøges

Jeg har faktisk en "Opskriftbog", jeg sammensatte sammen med en af pædagogerne og en elev.. Og to krus og et diplom deroppe fra.. Tror sågar også jeg har min evaluering (staves) som forstanderen skrev efter mit ophold deroppe..

Ja man savner det godt nok mere og mere når man tænker tilbage.

Anmeld

21. januar 2011

Tkcuf

Jeg har været på julemærkehjemmet kildemose.. Tror jeg var 9 år dengang?  En super dejlig tid..

Anmeld

21. januar 2011

mizz-lillemor06

MaleneF skriver:

Jeg mener det er anden lørdag i august.. Det er noget det kan undersøges

Jeg har faktisk en "Opskriftbog", jeg sammensatte sammen med en af pædagogerne og en elev.. Og to krus og et diplom deroppe fra.. Tror sågar også jeg har min evaluering (staves) som forstanderen skrev efter mit ophold deroppe..

Ja man savner det godt nok mere og mere når man tænker tilbage.

okay jeg fik en ark julemærker men dem brugte min stedmor ved en fejl. så har faktisk ikke noget der nede fra ud over mine gode minder.

skal da have fundet ud af det skulle være sjovt at se det hele igen.

fik en kærste der nede han var rigtig sødmen slog op på en åndssvag måde.. hehe aflevere et brev den dag jeg blev hentet hjem. hehe ved ikke lige hvorfor jeg skrive det man kom sådan til tænkt på ham.. hehe hehe havde faktisk nogle stykker på de tre måneder. men hvo meget var det lige man lavede den gang.. hehe et kys og det var det. hehe ja det var en dejligt periode..

fik også en kanon veninde. vi snakkede sammen nogle gange efter vi kom hjem men har så ikke haft kontakt før jeg fandt hende på facebook.

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Hvor var det henne?

Det er virkelig også et super koncept, det kan jeg kun give dig ret i.. Jeg køber også julemærker hvert år for at støtte op om det.

Skælskør

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

SussieThyssen skriver:

Skælskør

Skægt.. Hvornår var du det?

Anmeld

21. januar 2011

Aves..

Nej, men sidder og tænker om det mon virker...kender nogle børn som har men de ryger tilbage i det samme...der er jo desværre en grund til de blev tykke, så måske det ville gavne mere at sende forældrene afsted...? eller?

Hvad er jeres erfaringer med det...tabte I jer, holdt I det og hvorfor eller hvorfor ikke og hvad med dem I kender der har gået der?

Bare lige lidt neygerrighed herfra..

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

mizz-lillemor06 skriver:

okay jeg fik en ark julemærker men dem brugte min stedmor ved en fejl. så har faktisk ikke noget der nede fra ud over mine gode minder.

skal da have fundet ud af det skulle være sjovt at se det hele igen.

fik en kærste der nede han var rigtig sødmen slog op på en åndssvag måde.. hehe aflevere et brev den dag jeg blev hentet hjem. hehe ved ikke lige hvorfor jeg skrive det man kom sådan til tænkt på ham.. hehe hehe havde faktisk nogle stykker på de tre måneder. men hvo meget var det lige man lavede den gang.. hehe et kys og det var det. hehe ja det var en dejligt periode..

fik også en kanon veninde. vi snakkede sammen nogle gange efter vi kom hjem men har så ikke haft kontakt før jeg fandt hende på facebook.

Sjovt du siger det med at få en kæreste på hjemmet... Jeg fik også "min første kæreste" deroppe.. hihi.. han slog op den dag han tog hjem, han boede i holte og jeg i nakskov. liiiidt lang distance når man ikke er så gammel, og ikke forstår ordenligt, hvad et forhold rigtig går ud på..

Nej hvor dejligt!! Og så har du en oog snakke "gamle dage" og gode minder med..
Ja HURRA for Facebook...!
Jeg har også fundet nogle af dem jeg gik på hjemmet med, og tænk, vi er 5 der har fået børn, jeg er lige fyldt 21, og de er samme aldersgruppe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.