Kondens på vinduer !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

KajaHH

Muffi<3 skriver:

føj  blev i ikke rigtigt syge af det ??

Jo meget, det var sådan at vores søn var indlagt, og vi fik af vide han ikke blev udskrevet fra sygehuset igen, før vi havde fundet noget andet og bo i, og var flyttet.

Så aldrig før i mit liv, har jeg fundet noget andet at bo i så hurtig, eller fået flyttet så hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Lady Marion <3

Chatarina skriver:

det eneste jeg lige kunne finde var det her.

http://www.dinepenge.dk/bolig/dyrere-og-bedre-tilstandsrapporter

hmm er de begyndt på det endnu eller er det ikke lidt ud i fremtiden ??

Kunne i ikke lugte skimmel svampen ??

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

KajaHH skriver:

Jo meget, det var sådan at vores søn var indlagt, og vi fik af vide han ikke blev udskrevet fra sygehuset igen, før vi havde fundet noget andet og bo i, og var flyttet.

Så aldrig før i mit liv, har jeg fundet noget andet at bo i så hurtig, eller fået flyttet så hurtigt.

Jo fy for pokker da

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Muffi<3 skriver:

hmm er de begyndt på det endnu eller er det ikke lidt ud i fremtiden ??

Kunne i ikke lugte skimmel svampen ??

Ja det kan jeg ikke lige se nogen steder ikke når vi boede i det og luftede ud og lavede mad og sådan, men efterfølgende da vi flyttede ud kunne vi godt lugte det når dørernehavde været lukket ind til huset

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

Chatarina skriver:

Ja det kan jeg ikke lige se nogen steder ikke når vi boede i det og luftede ud og lavede mad og sådan, men efterfølgende da vi flyttede ud kunne vi godt lugte det når dørernehavde været lukket ind til huset

Puha ,, hva så med alle jeres møbler

Skulle de skiftes ud ? Mærkede i andre ikke noget til det sundhedsmæssigt ??

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Muffi<3 skriver:

Puha ,, hva så med alle jeres møbler

Skulle de skiftes ud ? Mærkede i andre ikke noget til det sundhedsmæssigt ??

Jeg har selv astma så led også af lungebetændelse men min mand gjorde ikke. vi kunne dog mærke efterfølgende at vi havde haft enormt meget hovedpine mens vi boede der.

Hele huset blev revet ned på nær ydervægge og tag, og alle vores møbler skulle renses mv. tøjet skulle renses og vaskes med rodalon og ved 60 grader. det var et helvede. vi smed meget ud fordi vi simpelthen ikke orkede det. 

Anmeld

20. januar 2011

signe.

det har vi altid.. man kan tage køkkenrulle og fjerne det i krogene...

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

Chatarina skriver:

Jeg har selv astma så led også af lungebetændelse men min mand gjorde ikke. vi kunne dog mærke efterfølgende at vi havde haft enormt meget hovedpine mens vi boede der.

Hele huset blev revet ned på nær ydervægge og tag, og alle vores møbler skulle renses mv. tøjet skulle renses og vaskes med rodalon og ved 60 grader. det var et helvede. vi smed meget ud fordi vi simpelthen ikke orkede det. 

Jøsses det er noget lort med skimmel svamp   er i ikke nærmest paniske for at få det igen ??

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Muffi<3 skriver:

Jøsses det er noget lort med skimmel svamp   er i ikke nærmest paniske for at få det igen ??

Jo vi er, men min mand har elv været med til at lave det meste så han ved det r lavet ordentlig nu. så nu prøver vi ikke at blive for paniske og nyde vores nye hus

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

Chatarina skriver:

Jo vi er, men min mand har elv været med til at lave det meste så han ved det r lavet ordentlig nu. så nu prøver vi ikke at blive for paniske og nyde vores nye hus

Dejlig han ved det er lavet ordentligt ,,,   så kan i ånde lettet op . i har taget jeres tørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.