Kondens på vinduer !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

KajaHH

Muffi<3 skriver:

Jo du har nok ret   Husker bare ikke der var kondens der hvor vi flyttede fra , det har der nok været for der var nemlig skimmel svamp

Vi har også boet hvor der var skimmel svamp,og der havde vi også kondens på vinduerne, og ikke nok med det væggen var også fyldte af det, og det var ligemeget hvor meget vi luftede ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

ChatH

Muffi<3 skriver:

Uhh det er sådan en skræk historie jeg frygter ,,,

Hmm hmm det ved jeg faktisk ikke om det er , kræver tilstandsrapporten det ??

Nej det er ikke tilstands rapporten men en ekstra fugt og skimmel test der skal laves. mener det er sat i værk, fordi så mange oplever skimmelsvamp. 

men kan lige prøve at søge på det

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Åh nej da

Der må ikke være mere end 1-2cm mener jeg at huske før det er sundhedsskadeligt.

Herhjemme sover vi for åbne døre, har radiatorer under vinduet, lufter ud 15min x3 om dagen, pudser vinduerne med vinduesrens (har en givtig virkning, ved ikke hvorfor?), bruger ikke mørklægningsgardiner om vinteren og lufter rigtigt godt ud med direkte udsug ved bad og madlavning...

Håber du finder ud af noget...

Måske skal I checke om vinduerne er punkteret eller om der skal sættes forsatsvinduer op?

Huset er fuldstændigt ny i standsat og der er udsug alle steder der skal være   Det var ikke voldsomt med kondens , kun i bunden af rammen , men undrede mig bare da der intet har været de andre morgener , men det må jo være fordi det har været koldere i nat tænker jeg .

Anmeld

20. januar 2011

<3

Muffi<3 skriver:

Huset er fuldstændigt ny i standsat og der er udsug alle steder der skal være   Det var ikke voldsomt med kondens , kun i bunden af rammen , men undrede mig bare da der intet har været de andre morgener , men det må jo være fordi det har været koldere i nat tænker jeg .

Jomen så koldt var det da heller ikke vel? Vi havde ikke noget og kan ellers godt have lidt når det er rigtigt koldt...

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

Chatarina skriver:

Nej det er ikke tilstands rapporten men en ekstra fugt og skimmel test der skal laves. mener det er sat i værk, fordi så mange oplever skimmelsvamp. 

men kan lige prøve at søge på det

Det må du da gerne lige undersøge   ja syntes efterhånden der er mange der har fugt , skimmel også i nye huse ,, det er vel fordi husene er blevet for tætte

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

20. januar 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Jomen så koldt var det da heller ikke vel? Vi havde ikke noget og kan ellers godt have lidt når det er rigtigt koldt...

Jeg ved faktisk ikke hvor koldt det har været men her er der et tykt lag is på bilen , det har der ikke været de andre morgener

Anmeld

20. januar 2011

<3

Muffi<3 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvor koldt det har været men her er der et tykt lag is på bilen , det har der ikke været de andre morgener

Ok her var der en smule rimfrost og det var det Det vil jeg ikke betegne som meget koldt

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

KajaHH skriver:

Vi har også boet hvor der var skimmel svamp,og der havde vi også kondens på vinduerne, og ikke nok med det væggen var også fyldte af det, og det var ligemeget hvor meget vi luftede ud

føj  blev i ikke rigtigt syge af det ??

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Muffi<3 skriver:

Det må du da gerne lige undersøge   ja syntes efterhånden der er mange der har fugt , skimmel også i nye huse ,, det er vel fordi husene er blevet for tætte

Ja det er sku et mareridt, men hvis jeres hus er nyt så er det sikkert ikke sandsynligt i har det. 

og hvis i lider af astma og sådan noget vil hurtig ligge mærke til om i evt tit lider af lungebetændelse eller hoste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.