Gravid mave = allemands eje??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Happiness

sylvestersmor skriver:

Jo-jo, den fik jeg smidt i hovedet af min egen far. Og det er ikke fordi min far ikke måtte røre min mave. Jeg synes bare det er almindelig høflighed og respekt over for andre mennesker lige at spørge først.

I takt med at min mave blev størrer, udviklede jeg en "hold dig væk, gramser" attitude. Den holdte de fleste væk. Måske du skulle udvikle dig sådan en... Ellers må du gramse igen

Ja det håber jeg på. Men nu bliver jeg nød til at finde en bluse hvor der er et tryk på der siger det Også bare for at vise dem, at det faktisk går mig lidt på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Happiness

SussieThyssen skriver:

Men det er da egentligt lidt pudsigt at folk ikke kan lade være, ikke!?!
Det ligesom trækker helt automatisk, at den der hånd skal ud og røre.
Lige så snart de hører, at der er en bebs derinde...så vupti, skal de hen og ønske tillykke..sige nææhhh, åhh og ihh og så er hånden der lige med det samme, *klappe-klappe*  

Ja det er faktisk lidt skægt Der må være noget magnetisk Jeg vil da også selv røre andres maver Men spørger nu altid først

Anmeld

19. januar 2011

Banditten´s mor

MaybeMe skriver:

Ja det håber jeg på. Men nu bliver jeg nød til at finde en bluse hvor der er et tryk på der siger det Også bare for at vise dem, at det faktisk går mig lidt på...

Jeg har set de bluser og nej, hvor ville jeg gerne have haft en, da jeg var gravid. Der var vist en anden tråd om dem...

Så på med blusen og attituden

Anmeld

19. januar 2011

HopinWishin

mamalicious skriver:

Øøøøh ja jeg er så en af DEM !!

Jeg kan godt overskride andres grænser, og ser det først bagefter.

Jeg deler ud af knus og kram og nusser maver.

kommer tit først i tanker om, at ikke alle er som jeg, når jeg står i det, - og så undskylder jeg med røde kinder 

på forhånd UNDSKYLD

haha sådan har jeg det også... jeg er jo bare vildt glad på din gravides vegne.. og så MÅ man da bare lige røre! Tror jeg gør det helt pr. instink!

Anmeld

19. januar 2011

Happiness

mamalicious skriver:

Øøøøh ja jeg er så en af DEM !!

Jeg kan godt overskride andres grænser, og ser det først bagefter.

Jeg deler ud af knus og kram og nusser maver.

kommer tit først i tanker om, at ikke alle er som jeg, når jeg står i det, - og så undskylder jeg med røde kinder 

på forhånd UNDSKYLD

Undskyldning hermed modtaget. Hvis vi nu pludselig sku støde på hinanden. Eller din hånd skulle støde mod min mave

Men så længe du tænker over det bagefter. Og at man ik bare tænker at det er noget man bare gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.