Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Tror de fleste har oplevet det.Mig har det aldrig generet...men jeg hører jo også til dem, der uddeler knus til højre og venstre og klapper gravides maver KærligstSussie
Tror de fleste har oplevet det.Mig har det aldrig generet...men jeg hører jo også til dem, der uddeler knus til højre og venstre og klapper gravides maver KærligstSussie
Jamen har heller ik noget imod at blive mærket på, men synes da godt folk kan spørge om lov først...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bb78 skriver: Puha, mine hormoner kørte også på omgang når folk rørte min mave uden at have fået lov! Jeg havde faktisk en episode med en "veninde" der prikkede mig så hårdt i maven fordi Isabella ikke ville sparke, da hun mødte mig, så jeg havde mega plukveer om aftenen
Puha, mine hormoner kørte også på omgang når folk rørte min mave uden at have fået lov!
Jeg havde faktisk en episode med en "veninde" der prikkede mig så hårdt i maven fordi Isabella ikke ville sparke, da hun mødte mig, så jeg havde mega plukveer om aftenen
Hvor strengt Man kan da ikke bare prikke løs i folk, kunne dælme godt finde på at gøre det samme, hvis jeg blev prikket hårdt i maven, og specielt hvis jeg ikke havde givet lov, en ting er at ae, men at prikke og oven i købet hårdt er noget helt andet
Maja84 skriver: Jeg har oplevet fremmede gøre det, eller folk til familiefester som man ikke kender, feks var der en ældre dame som rørte mig på maven, fordi hun kendte min farmor som holdte festen, og de var i strikkeklub sammen. Hun var rigtig glad og begejstret og fik ikke sagt noget, men mest fodi jeg også blev så overrasket over at blive klappet på maven Er spændt på, hvordan det bliver til min fars 50 års fødselsdag, hvor alle mostre og fætre /kusiner kommer som jeg aldrig ser, om de kan holde fingrene for sig selv, eller spørge indne de barer gnubber løs på min privat ejede mave
Jeg har oplevet fremmede gøre det, eller folk til familiefester som man ikke kender, feks var der en ældre dame som rørte mig på maven, fordi hun kendte min farmor som holdte festen, og de var i strikkeklub sammen. Hun var rigtig glad og begejstret og fik ikke sagt noget, men mest fodi jeg også blev så overrasket over at blive klappet på maven
Er spændt på, hvordan det bliver til min fars 50 års fødselsdag, hvor alle mostre og fætre /kusiner kommer som jeg aldrig ser, om de kan holde fingrene for sig selv, eller spørge indne de barer gnubber løs på min privat ejede mave
Haha... Ja, kunne være man skulle skaffe sig en bluse med teksten "Nallerne væk! Det er MIN!"
MaybeMe skriver: Ej hvor belastende! Nallerne væk!! Ej, håber da snart der kommer lidt gang i mine hormoner så jeg kan få sat en stopper for det... Jeg klapper jo ikke dem på maven!
Ej hvor belastende! Nallerne væk!!
Ej, håber da snart der kommer lidt gang i mine hormoner så jeg kan få sat en stopper for det... Jeg klapper jo ikke dem på maven!
Hehe jeg blev faktisk så tosset, så jeg lavede en status på FB om at min mave altså ikke var så blød som en fodbold og derfor skulle der ikke prikkes hårdt. Hende veninden kommenterede den ikke
MaybeMe skriver: Haha... Ja, kunne være man skulle skaffe sig en bluse med teksten "Nallerne væk! Det er MIN!"
sådan en har jeg faktisk, men man kan jo ikke se sådan en t-shirt når man har jakke på ude at handle, så er gravid på den forkerte årstid
sylvestersmor skriver: Ja, jeg kender det godt og det er skide irriterende! Jeg sagde til folk, der bare gramsede, at de skulle være søde at spørge først. Jeg fik så kommentare som "Du er jo gravid" og "Jeg er jo din storebror". Det er meget vel, men man gramser da ikke på folk som det passer en, gravid eller ej. Du kan jo gøre det at du gramser igen, når de ikke spørger om lov
Ja, jeg kender det godt og det er skide irriterende!
Jeg sagde til folk, der bare gramsede, at de skulle være søde at spørge først. Jeg fik så kommentare som "Du er jo gravid" og "Jeg er jo din storebror". Det er meget vel, men man gramser da ikke på folk som det passer en, gravid eller ej.
Du kan jo gøre det at du gramser igen, når de ikke spørger om lov
Ej, undskyldningen kan da ik bare være "jamen du er jo gravid". SÅ kan vi gramse dem på røven og sige "det du jo ik!"
Tror også jeg mærker igen hvis det fortsætter imorgen!
Maja84 skriver: sådan en har jeg faktisk, men man kan jo ikke se sådan en t-shirt når man har jakke på ude at handle, så er gravid på den forkerte årstid
Hehe... anede ik man rent faktisk kunne få sådan en Sådan en må jeg også eje! Jeg er højgravid til sommer, så blir de da rigtig aggrasive der med gramseriet...
Du må have en i en stooor størrelse og tage uden på jakken
MaybeMe skriver: Jamen har heller ik noget imod at blive mærket på, men synes da godt folk kan spørge om lov først...
Ja..hvis man ikke kender dem...men må da indrømme at kender man dem...så er det da helt ok..også selvom de ikke spørger.Men nu er der jo også forskel på måden at mærke...ville da ikke bryde mig om at blive overgramset...men et lille begejstringsklap har aldrig generet mig, og er da også den slags jeg selv uddeler
Åhh, jeg kender det så udemærket godt! Har virkelig været irriteret over veninders veninder, der bare har givet sig selv lov til at røre MIN mave, uden at spørge først men det mest irriterende har nok været dem, der mens de rører maven spørger om de må!!? Øh, det kan jeg så mærke at du åbenbart synes du må Uhhh, godt emne at tage op kan jeg mærke... jeg kom da lige af med lidt indebrændhed
bb78 skriver: Hehe jeg blev faktisk så tosset, så jeg lavede en status på FB om at min mave altså ikke var så blød som en fodbold og derfor skulle der ikke prikkes hårdt. Hende veninden kommenterede den ikke
Forstår jeg godt! Det er da også vildt gjort! Sjovt hun ikke kommenterede det Men så kan hun lære det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128