Gravid mave = allemands eje??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Happiness

Elvers skriver:

Åhh, jeg kender det så udemærket godt! Har virkelig været irriteret over veninders veninder, der bare har givet sig selv lov til at røre MIN mave, uden at spørge først men det mest irriterende har nok været dem, der mens de rører maven spørger om de må!!? Øh, det kan jeg så mærke at du åbenbart synes du må Uhhh, godt emne at tage op kan jeg mærke... jeg kom da lige af med lidt indebrændhed

Haha.... Ja det er sgu da dumt at spørge MENS man gør det! Det er ligesom børn der spørger om de må få slik, når de allerede har en håndfuld i munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Happiness

SussieThyssen skriver:

Ja..hvis man ikke kender dem...men må da indrømme at kender man dem...så er det da helt ok..også selvom de ikke spørger.
Men nu er der jo også forskel på måden at mærke...ville da ikke bryde mig om at blive overgramset...men et lille begejstringsklap har aldrig generet mig, og er da også den slags jeg selv uddeler

SYnes ogs det er ok når det er mine TÆTTE kollegaer. Men ik med folk jeg dårligt snakker med, da vi arbejder forskellige steder i bygningen, og ofte på forskellige tider...

Tror bare jeg fik lidt nok idag. (det var også store mødedag, så ALLE var på arbejde...)

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

MaybeMe skriver:

Hehe... anede ik man rent faktisk kunne få sådan en Sådan en må jeg også eje! Jeg er højgravid til sommer, så blir de da rigtig aggrasive der med gramseriet...

Du må have en i en stooor størrelse og tage uden på jakken

hehe hvis dte er til sommer, behøver du nok ikke jakken

Anmeld

19. januar 2011

Happiness

Maja84 skriver:

hehe hvis dte er til sommer, behøver du nok ikke jakken

Good point Men hvor har du købt t-shirten, den må jeg da klart eje!

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

MaybeMe skriver:

Good point Men hvor har du købt t-shirten, den må jeg da klart eje!

jeg købte min gennem en side i usa men tror du kan få dem mange steder, teksten er hands of my bump

Anmeld

19. januar 2011

Happiness

Maja84 skriver:

jeg købte min gennem en side i usa men tror du kan få dem mange steder, teksten er hands of my bump

Tak Går straks igang med at "google"

Anmeld

19. januar 2011

Banditten´s mor

MaybeMe skriver:

Ej, undskyldningen kan da ik bare være "jamen du er jo gravid". SÅ kan vi gramse dem på røven og sige "det du jo ik!"

Tror også jeg mærker igen hvis det fortsætter imorgen!

Jo-jo, den fik jeg smidt i hovedet af min egen far. Og det er ikke fordi min far ikke måtte røre min mave. Jeg synes bare det er almindelig høflighed og respekt over for andre mennesker lige at spørge først.

I takt med at min mave blev størrer, udviklede jeg en "hold dig væk, gramser" attitude. Den holdte de fleste væk. Måske du skulle udvikle dig sådan en... Ellers må du gramse igen

Anmeld

19. januar 2011

mamalicious

Øøøøh ja jeg er så en af DEM !!

Jeg kan godt overskride andres grænser, og ser det først bagefter.

Jeg deler ud af knus og kram og nusser maver.

kommer tit først i tanker om, at ikke alle er som jeg, når jeg står i det, - og så undskylder jeg med røde kinder 

på forhånd UNDSKYLD

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

MaybeMe skriver:

Tak Går straks igang med at "google"

håber du finder noget du kan bruge

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

MaybeMe skriver:

SYnes ogs det er ok når det er mine TÆTTE kollegaer. Men ik med folk jeg dårligt snakker med, da vi arbejder forskellige steder i bygningen, og ofte på forskellige tider...

Tror bare jeg fik lidt nok idag. (det var også store mødedag, så ALLE var på arbejde...)

Men det er da egentligt lidt pudsigt at folk ikke kan lade være, ikke!?!
Det ligesom trækker helt automatisk, at den der hånd skal ud og røre.
Lige så snart de hører, at der er en bebs derinde...så vupti, skal de hen og ønske tillykke..sige nææhhh, åhh og ihh og så er hånden der lige med det samme, *klappe-klappe*  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.