Gravid mave = allemands eje??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2011

Happiness

Kender I det at folk bare mærker en på maven UDEN at spørge?!

Jeg er seriøst blevet mærket på maven af 20 mennesker på arbejdet de sidste 2 dage!!! Og stort set ingen af dem spurgte om de måtte. De gør det sgu bare!

Jeg er da glad for min mave, og at folk kommentere den. Og ville da også give de fleste lov til at mærke, men spørg lige først!

Blev bare så irriteret til sidst, men fik ikke sagt noget til nogen, men mange af dem kender jeg altså ikke særlig godt...

Oplever i det samme, eller er det bare min mave der pludselig er blevet offentlig eje..?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Anonym

Jep - og min hormonforstyrrede krop kan virkelig ikke have det - så ups jeg eksploderer hver gang nogle rører

Anmeld

19. januar 2011

Happiness

Anonym skriver:

Jep - og min hormonforstyrrede krop kan virkelig ikke have det - så ups jeg eksploderer hver gang nogle rører

Jamen kan jeg da godt forstå. DU siger det i det mindste...

Jeg kan ik få mig selv til at sige fra... Men mon ik det kommer når maven blir større og hormonerne raser

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

MaybeMe skriver:

Jeg er seriøst blevet mærket på maven af 20 mennesker på arbejdet de sidste 2 dage!!! Og stort set ingen af dem spurgte om de måtte. De gør det sgu bare!

Jeg er da glad for min mave, og at folk kommentere den. Og ville da også give de fleste lov til at mærke, men spørg lige først!

Blev bare så irriteret til sidst, men fik ikke sagt noget til nogen, men mange af dem kender jeg altså ikke særlig godt...

Oplever i det samme, eller er det bare min mave der pludselig er blevet offentlig eje..?!?!

Kender det godt, og bliver vildt sur, specielt når man går og handler og fremmede bare kommer hen og rører mig på maven

Måske jeg skulle gøre det samme ved den næste gang og sige, neeej du har da også en fin mave

Men ja folk kan da i det mindste spørge, men ja synes nu også at når det er folk og fremmede man ikke kender, så behøver de jo ikke vide alt om en, bare fordi de kan se på en man er gravid Det er jo ikke en snak undskyldning, bare fordi jeg har et barn i maven, og jeg tilfældigvis kigger på bananer ved siden af den gamle dame som kigger på æbler

Anmeld

19. januar 2011

Happiness

Maja84 skriver:

Kender det godt, og bliver vildt sur, specielt når man går og handler og fremmede bare kommer hen og rører mig på maven

Måske jeg skulle gøre det samme ved den næste gang og sige, neeej du har da også en fin mave

Men ja folk kan da i det mindste spørge, men ja synes nu også at når det er folk og fremmede man ikke kender, så behøver de jo ikke vide alt om en, bare fordi de kan se på en man er gravid Det er jo ikke en snak undskyldning, bare fordi jeg har et barn i maven, og jeg tilfældigvis kigger på bananer ved siden af den gamle dame som kigger på æbler

Ej gør vildt fremmede det også?! Så er det da virkelig grænseoverskridende!

Her var det i det mindste kollegaer, men som arbejder i andre teams, som jeg normalt ik snakker så forfærdelig meget med.

Anmeld

19. januar 2011

Clisolka

Puha, mine hormoner kørte også på omgang når folk rørte min mave uden at have fået lov!

Jeg havde faktisk en episode med en "veninde" der prikkede mig så hårdt i maven fordi Isabella ikke ville sparke, da hun mødte mig, så jeg havde mega plukveer om aftenen

Anmeld

19. januar 2011

Banditten´s mor

MaybeMe skriver:

Ja, jeg kender det godt og det er skide irriterende!

Jeg sagde til folk, der bare gramsede, at de skulle være søde at spørge først. Jeg fik så kommentare som "Du er jo gravid" og "Jeg er jo din storebror". Det er meget vel, men man gramser da ikke på folk som det passer en, gravid eller ej.

Du kan jo gøre det at du gramser igen, når de ikke spørger om lov

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

MaybeMe skriver:

Ej gør vildt fremmede det også?! Så er det da virkelig grænseoverskridende!

Her var det i det mindste kollegaer, men som arbejder i andre teams, som jeg normalt ik snakker så forfærdelig meget med.

Jeg har oplevet fremmede gøre det, eller folk til familiefester som man ikke kender, feks var der en ældre dame som rørte mig på maven, fordi hun kendte min farmor som holdte festen, og de var i strikkeklub sammen. Hun var rigtig glad og begejstret og fik ikke sagt noget, men mest fodi jeg også blev så overrasket over at blive klappet på maven

Er spændt på, hvordan det bliver til min fars 50 års fødselsdag, hvor alle mostre og fætre /kusiner kommer som jeg aldrig ser, om de kan holde fingrene for sig selv, eller spørge indne de barer gnubber løs på min privat ejede mave

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

MaybeMe skriver:

Tror de fleste har oplevet det.
Mig har det aldrig generet...men jeg hører jo også til dem, der uddeler knus til højre og venstre og klapper gravides maver

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Happiness

bb78 skriver:

Puha, mine hormoner kørte også på omgang når folk rørte min mave uden at have fået lov!

Jeg havde faktisk en episode med en "veninde" der prikkede mig så hårdt i maven fordi Isabella ikke ville sparke, da hun mødte mig, så jeg havde mega plukveer om aftenen

Ej hvor belastende! Nallerne væk!!

Ej, håber da snart der kommer lidt gang i mine hormoner så jeg kan få sat en stopper for det...  Jeg klapper jo ikke dem på maven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.