Kirle skriver:
Ja det har nok været et forsvar og jo det er mega svært at på den måde bestemme over andre i deres hjem, men som mange siger og jeg selv også gør jamen så holder jeg mig væk og mit barn og dermed bestemmer jeg jo også så det argument er lidt passé i min verden.

så tager man jo også et valg, valget er jo så bare om man vil undgå at være i de hjem, eller om man vil sige, når pyt, for dne enkelte aften går det nok... jeg kender så, generelt ikke så mange rygere, så er ikke det store problem, min svgermor ryger, men er rigtig sød til at gå ud når jeg kommer, og har intet sagt, det har hun gjort lige sidne jeg blev gravid, og de andre fulgte så bare trop, enten gik de helt ud, eller i udestuen, hvis det regnede og var koldt, eller røg de i køkkenet under emhætten, og det har jeg det fint med
ellers kender jge vist kun min brors kæreste som ryger, men de bor ik længere sammen, så der bliver heller ik røget hjemme hos ham, ikke af hvad jeg ved af, men der måtte så ryges indenfor da han holdte fødselsdagsfest, men hvorfor ved jeg ikke 
Anmeld