Karo skriver:
Jeg håber virkeligt for dig at det ikke er blindtarms betændelse og at de snart finder ud af hvad det er .
Når jeg læser om dine symptomer lyder det ikke som blindtarmsbetændelse da blindtarmen har det med at rykke op, og ikke ned. Men husk nu at er uheldet ude og du har blindtarms betændelse så betyder det ikke nødvendigvis at i mister barnet. Det er jo kun hvis du går i fødsel under operationen. Jeg fik jo ikke en eneste vee under operationen og Marcus var på intet tidspunkt i farer.
Nej, det var også lidt dumt formuleret. For det er kun hvis det er blindtarmsbetændelse, og hvis jeg skal opereres, og at veerne går igang, at jeg skal være bange! Så jeg prøver at slå koldt vand i blodet.. Det er nemt at kvækken halsen på en 1. gangs gravid 
Jeg har det rimeligt nu, og jeg tror heller ikke det er blindtarmsbetændelse, for ja, smerterne sidder for lavt til at være det. Heldigvis. Men hvad er det så? Begge læger og fødegangen har sagt at det ikke er min livmoder og babyen. Så det holder jeg som mantra!!
Anmeld