Send lidt god erergi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

otlitrom

Karo skriver:

Hej søde

Jeg ved godt det er svært, da jeg selv har stået i den situation. Da jeg ventede Marcus og var i uge 30 fik jeg fjernet min blindtarm.

https://www.baby.dk/debat/20685pi1/ordet-er-frit/bl indtarmsbetaendelse-i-uge-30-.aspx

Så selv om det er blindtarmen så husk at man sagtens kan komme sikkert igennem.

Tak for historien Karo. Jeg er bare ikke så langt henne at barnet kan reddes, hvis jeg skal opereres. Så mister vi det.

Men vagtlægen igår sagde, at sandsynligheden for blindtarmsbetændelse var meget lille, da mine smerter sidder nede i nærheden i bækkenet... De sidder det forkerte sted, når man tænker på jeg er gravid, og mine tarme "er flyttet"..

Men er spændt på at se, hvad blodprøven siger idag. Jeg håber CRP'en er faldet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Karo

kitty skriver:

Tak for historien Karo. Jeg er bare ikke så langt henne at barnet kan reddes, hvis jeg skal opereres. Så mister vi det.

Men vagtlægen igår sagde, at sandsynligheden for blindtarmsbetændelse var meget lille, da mine smerter sidder nede i nærheden i bækkenet... De sidder det forkerte sted, når man tænker på jeg er gravid, og mine tarme "er flyttet"..

Men er spændt på at se, hvad blodprøven siger idag. Jeg håber CRP'en er faldet!

Jeg håber virkeligt for dig at det ikke er blindtarms betændelse og at de snart finder ud af hvad det er .

Når jeg læser om dine symptomer lyder det ikke som blindtarmsbetændelse da blindtarmen har det med at rykke op, og ikke ned. Men husk nu at er uheldet ude og du har blindtarms betændelse så betyder det ikke nødvendigvis at i mister barnet. Det er jo kun hvis du går i fødsel under operationen. Jeg fik jo ikke en eneste vee under operationen og Marcus var på intet tidspunkt i farer.

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

kitty skriver:

..Jeg mangler det!

Har lige været akut til lægen. Jeg ringede i formiddags til fødegangen, da jeg havde stærke smerter i underlivet. De kunne ikke hjælpe, jeg skulle ringe til egen læge. Som sagt, så gjort. Efter at have ventet på opkald i 4 timer ringer lægen retur, og efter lidt snak, tilbyder han mig en akuttid med det samme.

Dommen: Evt. blindtarmsbetændelse

Så tror da pokker jeg har koldsvedt på arbejde, og egentligt hellere ville hjem i seng

Er beordret ro, mindst i morgen, gerne ugen ud. Er hjemme, men føler jeg ændring skal jeg ringe til vagtlæge, og indlægges til observation...

Send lidt positiv energi, vil I?

Sender alle mine positive tanker til dig - rigtig god bedring med hvad det fejler 

Anmeld

20. januar 2011

Najsen86

sender masser af god energi!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Karo skriver:

Jeg håber virkeligt for dig at det ikke er blindtarms betændelse og at de snart finder ud af hvad det er .

Når jeg læser om dine symptomer lyder det ikke som blindtarmsbetændelse da blindtarmen har det med at rykke op, og ikke ned. Men husk nu at er uheldet ude og du har blindtarms betændelse så betyder det ikke nødvendigvis at i mister barnet. Det er jo kun hvis du går i fødsel under operationen. Jeg fik jo ikke en eneste vee under operationen og Marcus var på intet tidspunkt i farer.

Nej, det var også lidt dumt formuleret. For det er kun hvis det er blindtarmsbetændelse, og hvis jeg skal opereres, og at veerne går igang, at jeg skal være bange! Så jeg prøver at slå koldt vand i blodet.. Det er nemt at kvækken halsen på en 1. gangs gravid

Jeg har det rimeligt nu, og jeg tror heller ikke det er blindtarmsbetændelse, for ja, smerterne sidder for lavt til at være det. Heldigvis. Men hvad er det så? Begge læger og fødegangen har sagt at det ikke er min livmoder og babyen. Så det holder jeg som mantra!!

Anmeld

20. januar 2011

Lone Jakobsen

æv jeg synes bestemt ikke det lyder rart.

krydser fingre for at de snart finder ud af hvorfor du har ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.