Send lidt god erergi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.444 visninger
45 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

otlitrom

..Jeg mangler det!

Har lige været akut til lægen. Jeg ringede i formiddags til fødegangen, da jeg havde stærke smerter i underlivet. De kunne ikke hjælpe, jeg skulle ringe til egen læge. Som sagt, så gjort. Efter at have ventet på opkald i 4 timer ringer lægen retur, og efter lidt snak, tilbyder han mig en akuttid med det samme.

Dommen: Evt. blindtarmsbetændelse

Så tror da pokker jeg har koldsvedt på arbejde, og egentligt hellere ville hjem i seng

Er beordret ro, mindst i morgen, gerne ugen ud. Er hjemme, men føler jeg ændring skal jeg ringe til vagtlæge, og indlægges til observation...

Send lidt positiv energi, vil I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

oo

alt hvad jeg har  sendes afsted til dig!!

kan det have nogen betydning for Atlanta? (ja, nu har jeg navngivet jeres bebs, så behøver I ikke tænke mere på det )

Anmeld

19. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

kan det have nogen betydning for Atlanta? (ja, nu har jeg navngivet jeres bebs, så behøver I ikke tænke mere på det )

Har glemt hvad lægen sagde... Jeg prøver lige onkel google...

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

Hvor er du sød Trine

Anna, jeg sender al den gode karma og bedring jeg kan mønstre! Håber virkelig der ikke er noget, og sørg nu for at hvile!! (mangler en smiley med løftet pegefinger)

Anmeld

19. januar 2011

L.J.L

kitty skriver:

..Jeg mangler det!

Har lige været akut til lægen. Jeg ringede i formiddags til fødegangen, da jeg havde stærke smerter i underlivet. De kunne ikke hjælpe, jeg skulle ringe til egen læge. Som sagt, så gjort. Efter at have ventet på opkald i 4 timer ringer lægen retur, og efter lidt snak, tilbyder han mig en akuttid med det samme.

Så tror da pokker jeg har koldsvedt på arbejde, og egentligt hellere ville hjem i seng

Er beordret ro, mindst i morgen, gerne ugen ud. Er hjemme, men føler jeg ændring skal jeg ringe til vagtlæge, og indlægges til observation...

synes det lyder underligt at fødegangen ikke lige ville se dig?!

Og hvis det er blindtarmen er det da ret så vigtigt at få undersøgt, for ellers kan det gå grueligt galt, taler af erfaring!!

Jeg ville nok lige ringe til vagtlægen bare for en sikkerhedsskyld...

God bedring

Anmeld

19. januar 2011

L.J.L

kitty skriver:

..Jeg mangler det!

synes det lyder underligt at fødegangen ikke lige ville se dig?!

Og hvis det er blindtarmen er det da ret så vigtigt at få undersøgt, for ellers kan det gå grueligt galt, taler af erfaring!!

Jeg ville nok lige ringe til vagtlægen bare for en sikkerhedsskyld...

God bedring

Anmeld

19. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

Ikke lige den bedste læsning Fuck jeg er bange nu.. Tror jeg inger til vagtlægen med det samme...

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Ikke lige den bedste læsning Fuck jeg er bange nu.. Tror jeg inger til vagtlægen med det samme...

Opdater lige når du har talt med lægevagten..

Anmeld

19. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

krammer... håber alt er ok..  ... ring til fødegangen!!!

lene

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

kitty skriver:

..Jeg mangler det!

Jamen dog.
Ja det kan du tro...tonsvis af god energi..og så tænder jeg lige mit store hvide energilys for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.