Send lidt god erergi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Enayia

kitty skriver:

..Jeg mangler det!

Har lige været akut til lægen. Jeg ringede i formiddags til fødegangen, da jeg havde stærke smerter i underlivet. De kunne ikke hjælpe, jeg skulle ringe til egen læge. Som sagt, så gjort. Efter at have ventet på opkald i 4 timer ringer lægen retur, og efter lidt snak, tilbyder han mig en akuttid med det samme.

Dommen: Evt. blindtarmsbetændelse

Så tror da pokker jeg har koldsvedt på arbejde, og egentligt hellere ville hjem i seng

Er beordret ro, mindst i morgen, gerne ugen ud. Er hjemme, men føler jeg ændring skal jeg ringe til vagtlæge, og indlægges til observation...

Send lidt positiv energi, vil I?

Sender en masse tanker til dig/jer!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Lotus86

Øv øv - det er jeg rigtig ked af at høre, jeg puuuuster alt min gode energi afsted til dig

Hvis det kan hjælpe, så læste jeg lige om det, og faldt over flere indlæg om folk der har været gravide (også i 3. trimester) og som uden problemer har fået fjernet deres blindtarm, så hvis det er det, så skal det også nok gå alligevel

Anmeld

19. januar 2011

MyBaby

Ej, hvor er det bare ikke særlig rart! Jeg sender i hvert fald en masse positiv energi og en masser tanker om god bedring!

Anmeld

19. januar 2011

Hasselnødden

19. januar 2011

Laulund87

Masser af god energi!!

Tænker på dig søde

Anmeld

19. januar 2011

CamillaSoefelt

Jeg virkelig finger for dig og bebs.. .. Det skal nok gå. Min svigermor var gravid mens hun havde blindtarmsbetændelse, og tænk det er 30år siden og det gik uden problemer.. Tænk dig hvad de kan idag søde... Men forstår din nervøsitet.

Anmeld

19. januar 2011

Ida.

Åh søde søde Anna - jeg sender ALT hvad jeg har af positiv energi i din retning...

Og så er det vist endnu engang på sin plads, at finde det her frem:

Anmeld

19. januar 2011

otlitrom

idamaria83 skriver:

Åh søde søde Anna - jeg sender ALT hvad jeg har af positiv energi i din retning...

Og så er det vist endnu engang på sin plads, at finde det her frem:

Endnu en gang hjalp de fine krydsede fingre. Det er med 99% sikkerhed ikke blindtarmen.. Smerterne sidder det forkerte sted. Babyen har skubbet tarmene opad, og smerterne sidder der hvor blindtarmen "plejer" at sidde. Så vi er tilbage ved tanken om omgangssyge, "alm. infektion"..

Tror aldrig jeg har været så glad for, at de ikke kunne give et konkret svar. Bare min blindtarm er rask, og babyen har det godt, så er jeg glad...

Anmeld

19. januar 2011

mortil4dejligepiger

Åh, hvor jeg håber, alting er okay og det "bare" er omgangssyge. Nej, intet må gå galt nu - og det gør det heller ikke!!!

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Endnu en gang hjalp de fine krydsede fingre. Det er med 99% sikkerhed ikke blindtarmen.. Smerterne sidder det forkerte sted. Babyen har skubbet tarmene opad, og smerterne sidder der hvor blindtarmen "plejer" at sidde. Så vi er tilbage ved tanken om omgangssyge, "alm. infektion"..

Tror aldrig jeg har været så glad for, at de ikke kunne give et konkret svar. Bare min blindtarm er rask, og babyen har det godt, så er jeg glad...

Åh det var godt at den lille guldklump er okay!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.