Send lidt god erergi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Kruse90

årh søøde det var godt det ikke var det

Håber snart du får det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Trolde_mor

Åh hvor er det godt at læse at både du og den lille krudtugle har det godt søde...

Anmeld

19. januar 2011

Leonora

Nøj en forskrækklse du gav mig.....blev drøøøn bekymret for dig. Godt at høre at du er ok igen...

Mange tanker fra mig

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

Årh hvor godt!!!

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Åh sødeste 

DU gjorde mig lige forskrækket da jeg læste det første! Godt jeg læste videre og ikke bare svarede med det samme 

Dejligt du og den lille katte-kylling har det godt 

Anmeld

20. januar 2011

Chamomile

Godt at læse, at det ikke er blindtarmsbetændelse. Rigtig god bedring, kram

Anmeld

20. januar 2011

Chamomile

Godt at læse, at det ikke er blindtarmsbetændelse. Rigtig god bedring, kram

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Natten er gået nogenlunde. Har haft feber, men har det rimeligt nu. Smerterne er aftaget. Venter på at komme igennem til lægen. Har været i telefonkø i 25 minutter er stadig nummer 2.. Men jeg venter da bare. Ingen problemer der...

Har drømt de frygteligste drømme i nat. At vi mistede barnet, at vi aldrig ville kunne få flere, og at vi gik fa hinanden.. Turde næsten ikke lægge mig til at sove igen

Tak for Jeres tanker og knus!!

Anmeld

20. januar 2011

sarahb

Hvor er jeg glad for det ikke har været værre og at baby har det fantastisk. Blev da lige meget meget bekymret..

Og husk ens drømme betyder aldrig lige det man drømmer. Men jeg kan dælme godt forstå man ikk kan sove, man vil jo slet ikk se eller mærke det ske..

Anmeld

20. januar 2011

Karo

Hej søde

Jeg ved godt det er svært, da jeg selv har stået i den situation. Da jeg ventede Marcus og var i uge 30 fik jeg fjernet min blindtarm.

https://www.baby.dk/debat/20685pi1/ordet-er-frit/bl indtarmsbetaendelse-i-uge-30-.aspx

Så selv om det er blindtarmen så husk at man sagtens kan komme sikkert igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.