Har tabt min spiral :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.351 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Tanja84

Ja, som overskriften siger, så har jeg tabt min spiral

Troede da ikke det kunne ske???

Eller det vil sige nu, hvor det er sket, så kan jeg da måske godt se det evt. ville kunne ske.

Men tænk engang, hvis ikke man havde opdaget det???

Jeg venter pt. på min mens og kiggede derfor rent tilfældigt på papiret da jeg tørrede mig (ja, undskyld detaljerne), også kunne jeg se spiralen lå i papiret

Det var virkelig overskridende for mig at få den sat op, da jeg virkelig har fået frygt for at der skal rodes med mit underliv, her efter jeg ar født, og frygter derfor allerede nu, at jeg allerede igen skal op på den briks jeg bare frygter

Til min store lettelse, var det heldigvis ikke særlig slemt at få den sat op, men ville da godt fortrække jeg ikke skulle op igen allerede nu.

Er der andre der har prøvet at tabe deres spiral? og evt. ved hvorfor man taber den???

Skyldes det at lægen ikke har fået den sat ordentlig op, eller er det evt. min egen krop, der afviser den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Fru'Rugaard

Tanja84 skriver:

Ja, som overskriften siger, så har jeg tabt min spiral

Troede da ikke det kunne ske???

Eller det vil sige nu, hvor det er sket, så kan jeg da måske godt se det evt. ville kunne ske.

Men tænk engang, hvis ikke man havde opdaget det???

Jeg venter pt. på min mens og kiggede derfor rent tilfældigt på papiret da jeg tørrede mig (ja, undskyld detaljerne), også kunne jeg se spiralen lå i papiret

Det var virkelig overskridende for mig at få den sat op, da jeg virkelig har fået frygt for at der skal rodes med mit underliv, her efter jeg ar født, og frygter derfor allerede nu, at jeg allerede igen skal op på den briks jeg bare frygter

Til min store lettelse, var det heldigvis ikke særlig slemt at få den sat op, men ville da godt fortrække jeg ikke skulle op igen allerede nu.

Er der andre der har prøvet at tabe deres spiral? og evt. ved hvorfor man taber den???

Skyldes det at lægen ikke har fået den sat ordentlig op, eller er det evt. min egen krop, der afviser den?

Ej hvor træls
jeg har hørt at det gør sindssyg ondt at få den taget ud, så kunne du ikke mærke det?

Anmeld

18. januar 2011

Mumto3

Jeg har en veninde der tabte spiralen og som ikke vidste det. hun blev gravid og desværre troede hendes kæreste at hun havde fået den fjernet men bare ikke ville sige det. Det havde hun IKKE!!!

Så, ja, jeg har hørt om det før!

Anmeld

18. januar 2011

TTM

Fru'Rugaard skriver:

Ej hvor træls
jeg har hørt at det gør sindssyg ondt at få den taget ud, så kunne du ikke mærke det?

Det gør ikke ondt og få den ud, fik fjernet min i foråret hvor den havde siddet der godt 2 år Det er en underlig følelse, men ikke noget som gør ondt.. Det var værre og få den derop end ud

Anmeld

18. januar 2011

Fru'Rugaard

TykkeTrunteMor skriver:

Det gør ikke ondt og få den ud, fik fjernet min i foråret hvor den havde siddet der godt 2 år Det er en underlig følelse, men ikke noget som gør ondt.. Det var værre og få den derop end ud

Nå okay, så er jeg mere rolig
Men bliver da helt nervøs nu, når man bare kan tabe den?

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

Fru'Rugaard skriver:

Ej hvor træls

Det er rigtig ØV

Var på vej hjem fra Føtex, da jeg kunne fornemme det føles lidt mærkeligt forneden. Ligesom når man har en tampon i, der ikke er sat rigtig op (ja, undskylder igen, hvis jeg er lidt for direkte).

Tænkte lidt om det evt. kunne være min spiral jeg kunne mærke i forbindelse med en evt. mens der var på vej.... Men havde da på ingen måde regnet med, det var som den rent faktisk var faldet ud

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

Mumto3 skriver:

Jeg har en veninde der tabte spiralen og som ikke vidste det. hun blev gravid og desværre troede hendes kæreste at hun havde fået den fjernet men bare ikke ville sige det. Det havde hun IKKE!!!

Så, ja, jeg har hørt om det før!

Ååååhhh... Stakkels hende, må virkelig være en svær situation, ogdet var lige præcis det jeg straks kom til at tænke på.

Tænk nu, hvis ikke jeg havde opdaget den og var blevet gravid. Emma er kun 5 mdr. og har absolut ikke planer om hun skal have en bror eller søster før om 4-5 år.

Anmeld

18. januar 2011

Fru'Rugaard

Tanja84 skriver:

Det er rigtig ØV

Var på vej hjem fra Føtex, da jeg kunne fornemme det føles lidt mærkeligt forneden. Ligesom når man har en tampon i, der ikke er sat rigtig op (ja, undskylder igen, hvis jeg er lidt for direkte).

Tænkte lidt om det evt. kunne være min spiral jeg kunne mærke i forbindelse med en evt. mens der var på vej.... Men havde da på ingen måde regnet med, det var som den rent faktisk var faldet ud

Ej, sån har jeg osse følt det forneden (jeg har også spiral)
Jeg har haft min i godt og vel 2 måneder, og har ikke været til krontrol tjek endnu, så må lige få ringet, så kan hun tjekke det.
Men man kan vel osse (undskyld detaljerne) bare stikke en finger op og mærke om man kan føle snoren?

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

Fru'Rugaard skriver:

Nå okay, så er jeg mere rolig
Men bliver da helt nervøs nu, når man bare kan tabe den?

Ja, det sætter da også mine tanker igang.

For nu var jeg heldigvis så heldig at jeg opdagede den, men hvis ikke jeg havde kigget efter, så havde jeg jo aldrig opdaget....

Havde nok først opdaget når jeg evt. var blevet gravid igen... og det må der altså godt lige gå et par år med endnu, da Emma kun er 5 mdr.

Så overvejer da lidt om jeg tør at stole på en spiral fremover???

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

Fru'Rugaard skriver:

Ej, sån har jeg osse følt det forneden (jeg har også spiral)
Jeg har haft min i godt og vel 2 måneder, og har ikke været til krontrol tjek endnu, så må lige få ringet, så kan hun tjekke det.
Men man kan vel osse (undskyld detaljerne) bare stikke en finger op og mærke om man kan føle snoren?

Hmmm... ved faktisk ikke man selv kan mærke den.

Men uden at gøre dig nervøs, så ville jeg da evt. kontakte lægen for en sikkerheds skyld. For formoder der er en grund til du har den, og ville være rigtig ærgeligt at opdage man havde tabt den, fordi man pludselig er blevet gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.