Mor til Frederic skriver:
Det lyder til hun trives og udvikler sig hun skal, han er blot bare ikke ment til at være stor. Lad være med at kun at fokusere på hendes tal, men se hende som en helhed.
Er hun lige startet i dp eller vu? Det siges at de nemlig godt kan gå lidt i stå i vækst - når der sker noget overvældende nyt i deres hverdag. At de får så ufattlige mange nye indtryk, de skal arbejde med - så de glemmer lidt at vokse.
Vores frederic var 74 cm og 7,15 kg og en mdr senere 78 cm og 7,5 kg.
Vi har altid kæmpet med mad herhjemme og altid fået at vide at han blot var en lang og slank dreng der var i trivsel.
At det med at han ville spise mere kom med tiden.
Lige til han fyldte 1 år og han valgte ud af den blå luft at tabe sig over 1 kg.
Vi har det seneste 1½ år rendt til kontrol hver 2. mdr. De har testet - taget utallige blodprøver - aff og urin prøver osv.
I dec var vi indlagt i 5 laaange dage med hans spiseproblem. Han havde samme vægt til både 1 og 2 års undersøgelsen og gået i stå i væskt.
Vi skal afsted til kontrol her på tordag, 2 gange på 1 mdr. Han er en herlig dreng på 90 cm og 9,7 kg.
Meget kan ses tilbage i generne. Var I selv nogle små nogle og jeres højde idag. Prøv at snakke med jeres forældre om da I var små.
Igen, hvis hun var lille ved fødsel er det jo klart hun ikke er en basse pige på 14 kg og 82 cm
Jamen jeg tror også bare jeg tager det helt roligt, kun hvis lægen siger noget andet vil jeg bekymre mig om det, men vil hellere få det tjeket engang for meget end for lidt.. 
Hun var ved fødsel 3650 g og 52 cm, så en god størrelse, og det er først ved 8mdr hendes kurve er begyndt at knække... HUn startede i dp for 14 dage siden, men hun kender dp-mor og børnene meget godt i forvejen, da hun har overtaget storebrors plads og har været van til at komme der hver dag, og hun spiser ok i DP.
Hvis vi skal kiggge på hvordan vi selv så ud som børn, så var jeg en fuldkommen gennemsnits baby, jeg lå lige på kurven hele tiden. Far var til gengæld en ordenlig basse, så ham har ligner hun i hvert fald ikke hehe..
Men nu må vi se, hun er jo normal på alle andre punkter, den nemmeste baby jeg kender og altid glad hehe..