Anonym skriver:
Der er mulighed for at svare anonymt til dette indlæg
Ja jeg må indrømme at det at være gravid, i den grad også har sine bagsider, jeg har nu oplevet for første gang siden jeg var lille, direkte at skide i bukserne 
Kunne bare mærke jeg skulle på toilet, og nåede ikke engang ud på toilettet, så var uheldet sket 
Det gik simpelthen så stærkt. Har da haft en enelse skidt mave de sidste par dage, men afføringen har været normal, i modsætning til denne gang hvor det var gået over i diarré. Jeg har ca 6 uger til termin, og tænker lidt om dte kan være fordi presser dernede, da jeg har haft en del smerter da den lille er ved at sætte sig ned i bækkenet, men frygter jo også lidt, om det kan være tegn på snart at gå i fødsel.
jeg synes jo bare det er både ultimativt pinligt, og ulækkert, og er lykkelig for at det var derhjemme, og vi ikke havde gæster 
nogle gode råd, da jeg frygter lidt det kan ske igen, andre som kender til det, og kan det være tegn på snarlig fødsel 
Jeg tror bestemt, at det er bebs, der har moslet rundt nede i dine tarme. Eller ikke NEDE i dem, men nok nærmere VED dem 
Jeg har ikke selv prøvet det under graviditeten, men prøvede det, da jeg lige var flyttet sammen med min kæreste.
Vi havde haft en dag, hvor han havde pruttet helt vildt (sådan noget med at prutte under dynen og så putte dynen over mit hoved/kaste med prutter osv.), så jeg skulle have hævn.
Han sad med et af vores hamstre og jeg ved siden ad ham.
Jeg rejser mig op, skal på toilettet og tænker, at jeg da lige vil slippe en lille lydløs fis, som han kan "nyde", når jeg er i sikkerhed bag en låst toiletdør. Sagen er bare den, at jeg faktisk får lagt en lille kage i bukserne og slet ikke særligt lydløst! 
Håber, at det gav dig et lille smil på læben - og hvis du væmmes, beklager jeg