Hvor er det pinligt- råd modtages meget gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Der er mulighed for at svare anonymt til dette indlæg

Ja jeg må indrømme at det at være gravid, i den grad også har sine bagsider, jeg har nu oplevet for første gang siden jeg var lille, direkte at skide i bukserne

Kunne bare mærke jeg skulle på toilet, og nåede ikke engang ud på toilettet, så var uheldet sket Det gik simpelthen så stærkt. Har da haft en enelse skidt mave de sidste par dage, men afføringen har været normal, i modsætning til denne gang hvor det var gået over i diarré. Jeg har ca 6 uger til termin, og tænker lidt om dte kan være fordi presser dernede, da jeg har haft en del smerter da den lille er ved at sætte sig ned i bækkenet, men frygter jo også lidt, om det kan være tegn på snart at gå i fødsel.

jeg synes jo bare det er både ultimativt pinligt, og ulækkert, og er lykkelig for at det var derhjemme, og vi ikke havde gæster

nogle gode råd, da jeg frygter lidt det kan ske igen, andre som kender til det, og kan det være tegn på snarlig fødsel

Jeg tror bestemt, at det er bebs, der har moslet rundt nede i dine tarme. Eller ikke NEDE i dem, men nok nærmere VED dem

Jeg har ikke selv prøvet det under graviditeten, men prøvede det, da jeg lige var flyttet sammen med min kæreste.
Vi havde haft en dag, hvor han havde pruttet helt vildt (sådan noget med at prutte under dynen og så putte dynen over mit hoved/kaste med prutter osv.), så jeg skulle have hævn.
Han sad med et af vores hamstre og jeg ved siden ad ham.
Jeg rejser mig op, skal på toilettet og tænker, at jeg da lige vil slippe en lille lydløs fis, som han kan "nyde", når jeg er i sikkerhed bag en låst toiletdør. Sagen er bare den, at jeg faktisk får lagt en lille kage i bukserne og slet ikke særligt lydløst! 
Håber, at det gav dig et lille smil på læben - og hvis du væmmes, beklager jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Jeg tror bestemt, at det er bebs, der har moslet rundt nede i dine tarme. Eller ikke NEDE i dem, men nok nærmere VED dem

Jeg har ikke selv prøvet det under graviditeten, men prøvede det, da jeg lige var flyttet sammen med min kæreste.
Vi havde haft en dag, hvor han havde pruttet helt vildt (sådan noget med at prutte under dynen og så putte dynen over mit hoved/kaste med prutter osv.), så jeg skulle have hævn.
Jeg rejser mig op, skal på toilettet og tænker, at jeg da lige vil slippe en lille lydløs fis, som han kan "nyde", når jeg er i sikkerhed bag en låst toiletdør. Sagen er bare den, at jeg faktisk får lagt en lille kage i bukserne og slet ikke særligt lydløst! 

Tak for delingen, føler mig mere og mere menneskelig, for jeg er jo slet ikke den eneste med uheld, og er da et sted en lettelse

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

helt klart..!!! giver du fead back npr du har smagt..??

hehe jo, men varer jo nok noget tid inden jeg får anledningen, da jeg ikke når det inden terminen, og er jo ikke sikkert man lige kommer afsted inden for det første stykke tid, når først den lille er kommet til verden

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

sandratobias skriver:

Sorry detaljerne...

For ikk ret længe siden, mener jeg var i uge 30-31 stykker, mens jeg lå og var ved sove, fik jeg mega ondt i maven (av av), og svært ved at trække vejret... Tænkte bar åhh nej ikk veer endnu... Alt for tidligt...
Men jeg vender mig så om på ryggen.. Så ku jeg mærke jeg havde travlt... Da jeg kommer ud på toilettet, sagde det bar smask ned i toilettet og op af kanterne... Meget tynd mave.. Endnu engang sorry detaljerne..
Er sikker på havde der været længere derud var det røget på gulvet i stedet... 
Så du er ikk alene...  

Sandra - uge 34+0... 

Jeg tror også mere og mere det har været den lille som trykkede, for har intet været siden, tror også at det var den lange vej op af trappen, som gjorde jeg ikke kunne nå det, for det var dælme pludseligt, men må jo være fordi de trykker, og heldigt du nåede hele vejen

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Vil starte med at undskylde over, at jeg fniste lidt, da jeg læste dit indlæg

Men du skal ikke tage det så tungt - det er trods alt en naturlig kropsfunktion, og du var i det mindste hjemme.

Da jeg var gravid tissede jeg i bukserne ude på gaden, fordi jeg simpethen ikke kunne nå på toilettet, og jeg tror mange af os, der har været gravide, har prøvet noget lignende.

Ja kan se jeg langt fra er den eneste, så er da også en del mere rolig end nu, end jeg var i går, og heldigvis har der ikke været noget siden

Anmeld

17. januar 2011

*Cille*

Ranarupta skriver:

Shit hvor et godt indlæg

Jeg kan lige se det for mig at du lige skal liste en fis ud og så bare laver den største dej i trussen i stedet. Hold kæft din kæreste må have tabt kæben

Anmeld

17. januar 2011

Maja88

jeg tror bare det er en hel normal ting.

jeg er 32-4 i dag og har ikke haft uheld, men der skal heller ingenting til for at ødelægge min mave...

tror bare at jeg har været heldig at nå ud på toilet.

så tror bare kroppen og det hele ændrer sig.

Anmeld

17. januar 2011

jannebjerre

2 dage inden mine veer gik i gang, sked jeg tyndt i et væk og kunne nærmest ikk holde mig
Så det kunne da godt tyde på der er noget i gære

Anmeld

17. januar 2011

Ranarupta

*Cille* skriver:

Shit hvor et godt indlæg

Jeg kan lige se det for mig at du lige skal liste en fis ud og så bare laver den største dej i trussen i stedet. Hold kæft din kæreste må have tabt kæben

Det var også ekstremt skægt!!

Han var flad af grin og tårerne trillede. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.